احد محمودی: اعتماد و احترام باید به روابط مردم و شهرداری بازگردد
احد محمودی: اعتماد و احترام باید به روابط مردم و شهرداری بازگردد

بیداری آذربایجان: احد محمودی گفت: مدیران، کارکنان و پرسنل شهرداری به عنوان مجری سیاست ها و مصوبات شوراها، نقش واسط و رابط میان نهاد شورا و مردم را بازی می کنند و هرگونه خدشه در روند تعاملات میان مردم و پرسنل خدوم شهرداری، نتیجه ای جز بی اعتمادی نخواهد داشت. وی با اعلام این که […]

بیداری آذربایجان: احد محمودی گفت: مدیران، کارکنان و پرسنل شهرداری به عنوان مجری سیاست ها و مصوبات شوراها، نقش واسط و رابط میان نهاد شورا و مردم را بازی می کنند و هرگونه خدشه در روند تعاملات میان مردم و پرسنل خدوم شهرداری، نتیجه ای جز بی اعتمادی نخواهد داشت.

وی با اعلام این که احترام متقابل میان مردم و شهرداری خدشه دار شده است، ترمیم و اصلاح این رابطه دوسویه را وظیفه شورای شهر و مدیریت ارشد شهرداری دانست.

محمودی گفت: متاسفانه امروز در سایه برخی سیاست های غلط و عدم توجه به جایگاه و حرمت نیروهای تلاشگر شهرداری از یک سو و عدم شفافیت در برخی بخش های خدماتی، اعتماد و احترام متقابل میان مردم و شهرداری ها آسیب دیده و ضرورت دارد به منظور افزایش کارایی و انگیره پرسنل شهرداری و نیز ارتقاء سطح مشارکت پذیری مردم در اداره شهر، دست به اصلاحات مدیریتی و حمایتی و نیز اعتمادسازی مجدد در این دو بخش زد.