حکم مهم آقازده ورزش تبریز/ دست در دست هم برای انحلال ماشین سازی
حکم مهم آقازده ورزش تبریز/ دست در دست هم برای انحلال ماشین سازی

بیداری آذربایجان: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور را یدک می کشد، این روزها وضعیت دردناکی دارد تیم به قعر جدول تکیه زده ، زنگ تفریح بقیه تیم ها شده و روز به روز به نابودی نزدیک تر می شود. در سایه سکوت و بی تفاوتی نهادهای مسئول […]

بیداری آذربایجان: تیم فوتبال ماشین سازی تبریز که عنوان قدیمی ترین تیم فوتبال شمالغرب کشور را یدک می کشد، این روزها وضعیت دردناکی دارد

تیم به قعر جدول تکیه زده ، زنگ تفریح بقیه تیم ها شده و روز به روز به نابودی نزدیک تر می شود.

در سایه سکوت و بی تفاوتی نهادهای مسئول و نهادهای متولی فوتبال، این تیم در چند ماه گذشته همانند گوشت قربانی در حال پخش حق السهم برای دیگران است.

پس از انتصاب حامد نجفی، فرزند صادق نجفی یکی از دوستان نزدیک زنوزی و آقازاده ورزش تبریز به سمت مدیرعاملی ماشین سازی، بارها تغییرات در این تیم اتفاق افتاده و در نهایت وی دو هفته قبل از سمت خود استعفا کرد، اما با کمال تعجب روز گذشته طی حکمی یک فرد غیرورزشی ، بی تجربه و پرحاشیه را به عنوان معاون ورزشی خود منصوب کرد.

گفتنی است در مدت ۴۵ روز مدیریت حامد نجفی در این باشگاه، در مجموع ۱ امتیاز از ۴ بازی کسب شده و در این مدت این تیم ۶ سرمربی به خود دیده است!

به نظر می رسد با تداوم سکوت مسئولان و ادامه روند فعلی، مدیران ماشین سازی در پایان فصل سقوط به دسته یک و انحلال باشگاه را به هواداران خود تقدیم خواهند کرد.