یک وب سایت یک جعبه ابزار و چندین ابزار کاربردی
یک وب سایت یک جعبه ابزار و چندین ابزار کاربردی

بیداری آذربایجان: باسلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی. امروز با معرفی یک وب سایت و یا به بیانی بهتر یک جعبه ابزار آنلاین که در طول روز چندین بار به ابزارهای آن نیاز خواهید داشت، همراه شما هستیم. از میان تمام وب سایت های موجودی که در سطح اینترنت می باشند این وب سایت […]

بیداری آذربایجان: باسلام و وقت بخیر خدمت همراهان همیشگی. امروز با معرفی یک وب سایت و یا به بیانی بهتر یک جعبه ابزار آنلاین که در طول روز چندین بار به ابزارهای آن نیاز خواهید داشت، همراه شما هستیم. از میان تمام وب سایت های موجودی که در سطح اینترنت می باشند این وب سایت به دلیل رابط کاربری بسیار ساده و جذاب و همچنین تجمیع چندین ابزار دقیق همگی در یک جا، تصمیم به انتخاب و معرفی این وب سایت گرفتیم.

در این مطلب به معرفی سه ابزار برگزیده این وب سایت خواهیم پرداخت. اندازه گیری bmiوب سایت ۸box یکی از ابزارهای پرمخاطب و بسیار کاربردی این وب سایت می باشد. بی ام آی یا همان شاخص توده بدنی مقدار چربی موجود در هر متر از بدن را نمایش می دهد. وجود چربی در بدن امری بسیار بدیهی می باشد و نکته مهم در این میان میزان چربی انباشته شده در هر متر از بدن می باشد.

عدد نمایش داده شده توسط فرمول بی ام آی (که از تقسیم وزن بر حسب کیلوگرم بر قد بر حسب متر بدست می آید) برای هر شخص یک عدد منحصر به فرد می باشد. لازم به ذکر است که این میزان برای افراد مختلف به دلیل شرایط مختلف نیز متفاوت می باشد. برای مثال بی ام آی یک شخص ورزشکار با کودک و یا خانم باردار بسیار متفاوت است. اگر به توضیحات بیشتری نیاز دارید با کلیک بر روی لینکی که در پاراگراف بالا قرار داده شده است به راحتی به این ابزار و توضیحات مربوطه آن دسترسی خواهید داشت.

 

دومین ابزاری که معرفی آن در این فصل زیبای بهار خالی از لطف نیست جدول مسافت شهرها می باشد. در فصل بهار به دلیل آب و هوای بسیار زیبا و دلنشین و همچنین فصل شکوفه زدن درختان و سبز شدن طبیعت افراد بسیار زیادی به سفر بین شهرهای مختلف کشور می پردازند. همین ابتدا برای دسترسی به این جدول به ادامه مطلب مراجعه کنید.

ابزار محاسبه مسافت شهرها که در بالا از آن یاد شد همان شکل پیشرفته جدول قدیمی محاسبه مسافت بین شهر ها می باشد. در جدول قدیمی برای پیدا کردن مسافت بین دو شهر به این طریق عمل می کردید که ابتدا شهر مبدا و دوم شهر مقصد را در جدول پیدا کرده و خطی در امتداد این دو شهر بر روی جدول می کشیدید تا به مسافت بین دو شهر مورد نظر برسید.

در این ابزار این کار بسیار راحت شده و فقط کافیست که نام شهر مبدا را در کادر اول و نام شهر مقصد را در کادر دوم وارد کنید و در انتها دکمه محاسبه را بفشارید. در کادر نمایش داده شده مسافت بین دو شهر مبدا و مقصد در یک چشم به هم زدن و بدون تازه (refresh) شدن صفحه به شما نمایش داده می شود. اما کار به این محاسبه ختم نمی شود و در کنار محاسبه مسافت بین این دو شهر، نزدیک ترین مسیر نیز بر روی نقشه گوگل به شما نمایش داده می شود. تمامی این امکانات فقط در یکی از ابزارهای این وب سایت قرار داده شده است. ممنون و سپاس گزاریم که تا این لحظه مهمان نگاه گرم شما همراهان گرامی بودیم.

 

شما را به ادامه مطلب و معرفی سومین ابزار این وب سایت دعوت می کنیم.

در این روزها به دلیل وجود کرونا و فرهنگ منع رفت و آمد و مهمانی های مختلف، خیلی از خانواده ها جشن های درون خانوادگی مثل ساگرد ازدواج و جشن تولد را خیلی رنگین تر برگزار می کنند. اگر شما هم یکی از کاربرانی می باشید که همیشه محاسبه سالگرد ازدواج و یا سن اعضای خانواده و دوستانتان برایتان چالش برانگیز بوده همین حالا برای محاسبه سن دقیق کلیک کنید تا بصورت آنی و دقیق این محاسبه سن و یا سالگرد برای شما انجام شود.

 

این ابزار نیز یکی از ابزارهایی می باشد که در سطح اینترنت تعداد جستجوی بسیار بالایی را به خود تخصیص داده و مورد علاقه کاربران زیادی می باشد. دلیل این علاقه و کاربردی بودن این ابزار سهولت استفاده از آن می باشد. کار با این ابزار بسیار ساده می باشد. بطوری که فقط کافیست تاریخ دقیق تولد را وارد کرده و در ادامه تمام جزئیات به شما نمایش داده می شود.

ممنون که تا پایان این مطلب همراه ما بودید. امیدواریم که این مقاله مورد پسند شما همراهان گرامی واقع شده باشد.