کنسرت آنلاین سجاد محمدی در تبریز برگزار می شود
کنسرت آنلاین سجاد محمدی در تبریز برگزار می شود

بیداری آذربایجان: سجاد محمدی هنرمند نام آشنای آذربایجان بعد از درخشش در کشور ترکیه این بار در ایران کنسرت آنلاین برگزار می کند. این کنسرت برای اولین بار امروز پنج‌شنبه ۲۱ ام اسفندماه همزمان با مبعث پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) با اجرای آهنگهای خاطره انگیز آلبوم محشر به صورت زنده از صفحه […]

بیداری آذربایجان: سجاد محمدی هنرمند نام آشنای آذربایجان بعد از درخشش در کشور ترکیه این بار در ایران کنسرت آنلاین برگزار می کند. این کنسرت برای اولین بار امروز پنج‌شنبه ۲۱ ام اسفندماه همزمان با مبعث پیامبر مهربانی ها حضرت محمد مصطفی (ص) با اجرای آهنگهای خاطره انگیز آلبوم محشر به صورت زنده از صفحه اینستاگرام رستوران اوبا به نشانی restaurant_oba@ پخش خواهد شد.

این کنسرت با حمایت مجموعه رستوران مجلل اوبا و مالک آن مهندس سینا غفران نیا، با کارگردانی میثم عبادی، اجرای طرح و تهیه کنندگی رضا کمالی، مدیریت اجرایی میلاد حسین زاد، تنظیم حمید جدیری، اجرای ویولن سولیست آرش ناصر المعمار و کلارنت عارف اسکندری با اجرای گروه زهی و‌ جمعی از هنرمندان نامی کشور در واپسین روزهای سال ۹۹ مهمان خانه های هموطنان عزیز است.

در این کنسرت تیمور رمضان زاده قلندری به عنوان طراح صحنه و امیر اشک خونی با تیم تصویر برداری خود ایفای نقش خواهند کرد.

سجاد محمدی خواننده پرطرفدار آذربایجانی که متولد سال ۱۳۶۶ روستای جبارکندی شهر چالدران و بزرگ شده ی شهر چایپاره در آذربایجان غربی است، از ۱۷ سالگی خوانندگی را آغاز و مورد توجه رسانه ها و برنامه سازان کشور ترکیه قرار گرفته و کنسرتهای بسیاری را در این کشور برگزار کرده است.