از وعده ی افتتاح پروژه های عمرانی تا افتضاح  اعتصابات انسانی !
از وعده ی افتتاح پروژه های عمرانی تا افتضاح  اعتصابات انسانی !

بیداری آذربایجان: از تحقق بیانات چندی پیش جناب شهردار کلان شهر مورد حمایت والی که افاضه فرموده بودند بعد از ایام دهه مبارکه فجر هر ۱۰ روز یک افتتاح داریم ، عجالتاً شاهد تحصن تقریباً هر چند روز یکبار پرسنل شهرداری تبریز هستیم ! شاهد بر این مدعا اینکه بعد از تجمع و تحصن چندی […]

بیداری آذربایجان: از تحقق بیانات چندی پیش جناب شهردار کلان شهر مورد حمایت والی که افاضه فرموده بودند بعد از ایام دهه مبارکه فجر هر ۱۰ روز یک افتتاح داریم ، عجالتاً شاهد تحصن تقریباً هر چند روز یکبار پرسنل شهرداری تبریز هستیم !

شاهد بر این مدعا اینکه بعد از تجمع و تحصن چندی پیش مربیان ورزشی شهرداری در اعتراض به عدم دریافت حق و حقوق خود و نیز برخی اعتصابات هر از چند گاه پرسنل در گذشته ، اینک در آستانه حلول سال جدید جمعی از بانوان و کارکنان مستاصل شهرداری تبریز تا پاسی از شب در اعتراض به عدم پرداخت حق بیمه و حقوق قانونی در سالن شورای شهر تحصن کرده اند !

شاید منظور جناب شهردار از افتتاح هر ۱۰ روز یک پروژه پیش بینی همین موارد افتضاح اعتصابات و اعتصابات بوده است و گرنه باید بعد از گذشت دو ۱۰ روز از سپری شدن پایان دهه ی فجر حداقل یک نیمچه پروژه ی عمرانی در سطح شهر به منصه ی ظهور می رسید !

یادمان نمی رود که آقای شهردار کلان شهر تبریز اوایل جلوس بر کرسی شهرداری صِرف پرداخت حقوق پرسنل شهرداری را یک کار جهادی و لابد فراتر از اجرای پروژه های عمرانی و ماموریت های سازمانی قلمداد کرده بودند!