آقای حاتمی پاسدار رکن چهارم دموکراسی باشید!
آقای حاتمی پاسدار رکن چهارم دموکراسی باشید!

بیداری آذربایجان: نماینده کلیبر خدافرین و هوراند با دستمایه قرار دادن دو تصویر از کشور- عکس کودکانی در جستجوی اینترنت بر بالای یک کوه و تصویری از معصومه ابتکار که علت آمریکا رفتن فرزندش را تحصیل عنوان می کند- می نویسد: « تصویر پایینی شاید به من ربط نداشته باشه!!! ولی تصویر بالایی فرزندان خداآفرین […]

بیداری آذربایجان: نماینده کلیبر خدافرین و هوراند با دستمایه قرار دادن دو تصویر از کشور- عکس کودکانی در جستجوی اینترنت بر بالای یک کوه و تصویری از معصومه ابتکار که علت آمریکا رفتن فرزندش را تحصیل عنوان می کند- می نویسد: « تصویر پایینی شاید به من ربط نداشته باشه!!! ولی تصویر بالایی فرزندان خداآفرین هستند که من باید فریادگر محرومیت آنان باشم!!! دانش آموزانی که برای دریافت برنامه شاد به بالای کوه رفته اند. عجالتا شرمندگی مرا ببخشید.»

به که مربوط است؟

این توییت نماینده کلیبر مورد انتقاد ابوالفضل پورحسینقلی مدیر کانال خبری سئحراما کلیبر قرار می گیرد. وی با تیتر « اگر به نماینده مربوط نیست به که مربوط است؟» اینکه چرا فردی که در تیرگی روابط کشور با آمریکا نقش داشته و حالا فرزندش در آمریکا از مواهب «مرگ بر آمریکا» برخوردار است، چرا باید برای نماینده مجلس انقلابی در خانه ملت امری غیر مربوط باشد؟ حاتمی را مورد سوال قرار می دهد؛ البته در انتقادی دیگر اینکه عکس به اشتباه به دانش آموزان خداآفرینی نسبت داده شده است را نیز مورد عتاب قرار داده است.

حمله فامیلی به خبرنگار کلیبری

بعد از این یادداشت خاندان حاتمی با نام های لیلا، بهنام (سخنگوی نماینده و مدیر فضای مجازی) و بخشایش حاتمی علیه خبرنگار کلیبری دست به قلم شده و با عناوین شروع جنگ رسانه ای، اقدام علیه شرافت و انسانیت و اینکه این مطالبه به دنبال طلب دیگری است! وی را نواخته اند.

یک سوزن به خودتان یک چوالدوز به دیگران

زدن امضای شصتم به پای استیضاح ریاست جمهوری را با افتخار بیان کرده اید، عملکرد وی را نقد می کنید اما خودتان مانند رییس جمهور با منتقدان برخورد می کنید! بهتر نیست ضرب‌المثل « یک سوزن به خودتان یک چوالدوز به دیگران» را سرلوحه کار خویش قرار دهید و و در مواجهه با منتقدان سعه صدر داشته باشید؟!

مانع از بروز دو قطبی جدید در حوزه انتخابیه تان شوید

با حذف قطب ها و رقبای پرقدرت در حوزه انتخابیه کلیبر خدا آفرین و هوراند، این حوزه به تازگی با انتخاب شما از دوقطبی ۲۴ ساله خلاصی یافته و هوای جدیدی را در حوزه سیاسی اجتماعی تنفس می کند. مطمئنا حمله قومی به منتقدین موجب وارونگی احساس دیکتاتوری با حس همدلی و همدردی نمایندگی با مردم و موکلینش خواهد شد که از قضا دوقطبی جدید می تواند دو قطبی مردم و نماینده باشد!
پایگاه خبری بیداری آذربایجان، رفتار اینچنینی با مطالبات رسانه ها را حمله به رکن چهارم دموکراسی می داند و برادرانه خواهشمند است پاسدار رکن چهارم دموکراسی باشید.