۵۳ پروژه عمرانی در روستاهای استان آماده بهره برداری است
۵۳ پروژه عمرانی در روستاهای استان آماده بهره برداری است

به گزارش بیداری آذربایجان ، تقی کرمی در حمع خبرنگاران پیشرفت عملیات بازسازی منازل روستایی شهرستان سراب را از نظر کمی و کیفی بسیار عالی دانست و اظهار داشت: رفع نواقص واحد های مسکونی و دامی نیاز به حمایت بیشتر مسؤولان و خیرین دارد. وی از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات تکمیل و نوسازی خانه های […]

به گزارش بیداری آذربایجان ، تقی کرمی در حمع خبرنگاران پیشرفت عملیات بازسازی منازل روستایی شهرستان سراب را از نظر کمی و کیفی بسیار عالی دانست و اظهار داشت: رفع نواقص واحد های مسکونی و دامی نیاز به حمایت بیشتر مسؤولان و خیرین دارد.

وی از پیشرفت ۹۰ درصدی عملیات تکمیل و نوسازی خانه های روستایی آسیب دیده در زلزله خبر داد، خاطرنشان کرد: این پیشرفت بدون بهره مندی از شیوه های عملکردی بسیج همگانی بنیاد مسکن میسر نبود.

مدیرکل امور روستایی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به کمک های نقدی بلاعوض و تسهیلات مختلف ارایه شده به زلزله زدگان منطقه گفت: ۹۰ میلیارد تومان کل کمک بلاعوض برای بازسازی منازل در دو شهرستان سراب و میانه بود، که البته می توانستیم تحمیل این میزان هزینه را با بیمه کردن خانه های روستایی بگیریم.

وی در پایان افزود: ۵۳ پروژه عمرانی آماده بهره برداری با هزینه‌ای بالغ بر ۸۳ میلیارد تومان در استان است که به مناسبت روز روستا افتتاح خواهد شد.