حسن کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد
حسن کریمی‌سنجری مدیرعامل شرکت چرخشگر تبریز شد

به گزارش بیداری آذربایجان، کریمی سنجری متولد سال ۱۳۵۱ بوده و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است . عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاور رئیس سازمان شهرداری‏های کل کشور و مدیریت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در سابقه فعالیت خود دارد. وی پیش از مدیریت […]

به گزارش بیداری آذربایجان، کریمی سنجری متولد سال ۱۳۵۱ بوده و فارغ التحصیل دانشگاه علم و صنعت است . عضویت در کمیته فنی وزارت کشور، ریاست هیأت مدیره شرکت اپکو، مشاور رئیس سازمان شهرداری‏های کل کشور و مدیریت زنجیره تأمین گروه صنعتی ایران خودرو دیزل را در سابقه فعالیت خود دارد.
وی پیش از مدیریت بر زنجیره تأمین، ریاست اداره سفارشات، عضویت کمیسیون معاملات و مدیریت کل کنترل تولید شرکت ایران خودرو دیزل را برعهده داشته است.
حال بنا به شنیده‌ها کریمی سنجری که بدون تشریفات و اعلام قبلی در شرکت چرخشگر حاضر شده بود، در جمع مدیران این شرکت با بیان اینکه من بدون تشریفات آمده‌ام افزوده : درست است که من بدون تشریفات آمده‌ام اما با توکل برخدا موقع رفتن با تشریفات خواهم رفت .
در ادامه مدیرعامل جدید شرکت چرخشگر در دیدار با نماینده‌گان کارگران با تاکید بر حل مشکلات کارگری خاطرنشان کرده است: من فرزند کارگرهستم و مشکلات کارگری را به خوبی می‌دانم و تلاش خود را برای حل این مشکلات به کار خواهم بست .
گفتنی است شرکت چرخشگر پیش از این دچار سوء مدیریت شدیدی بوده به طوری که مدیریت قبلی چرخشگر بدون توجه به درخواست‌ها و مشکلات کارگری با نگاه سیاسی و قومی، قبیله‌ای از صدور حکم های بی مبنا و غیر منطقی تا جذب افراد خاص و پرحاشیه، بکارگیری افراد غیر متخصص و … باعث دلخوری اکثر کارکنان این شرکت شده بود.
و از طرفی عدم استفاده از ظرفیت های موجود کارکنان این شرکت و نگاه سیاسی به موضوع کار و کارگر افتتاح های صوری و فیک و برخی مسایل حاشیه ای دیگر مجموعه ایران خودرو دیزل را به این نتیجه رساند تا با تغییر به موقع و صحیح مدیریت این شرکت نفسی تازه بر روح کم جان چرخشگر بدمند و امیدی بر دل کارکنان این شرکت بیاندازند .
حال باید منتظر ماند و دید تا در روزهای آینده این مدیر جوان، پرشور و متخصص صنعت خودروی کشور با استفاده از پتانسل و ظرفیت موجود چگونه بر مشکلات بی شمار فایق آمده و جهش تولید را در عمل به اثبات خواهد رسانید.