هشدار دادگستری به شهرداری و پالایشگاه تبریز
هشدار دادگستری به شهرداری و پالایشگاه تبریز

ابوالفضل وصالی : سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت فضاها و مبلمان کلان شهر تبریز ترتیب یافته بود بر لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تاکید کرد . احمد موقر با اشاره بر لزوم رعایت زیبایی های بصری در نصب تابلوهای تبلیغاتی […]

ابوالفضل وصالی : سرپرست معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم دادگستری آذربایجان شرقی در جلسه ای که به منظور بررسی وضعیت فضاها و مبلمان کلان شهر تبریز ترتیب یافته بود بر لزوم ساماندهی تابلوهای تبلیغاتی سطح شهر تاکید کرد .

احمد موقر با اشاره بر لزوم رعایت زیبایی های بصری در نصب تابلوهای تبلیغاتی و مبلمان شهری خاطر نشان ساخت در مواردی نصب تابلوهای تبلیغاتی موسسات در سطح شهر و هم چنین تابلوهای غیر متعارف سردر مغازه ها که با نور شدیدمزاحم و احیاناً تشعشات مضر همراه است که به زیبایی بصری و سلامت شهروندان آسیب می رساند .

وی ضمن انتقاد از بی توجهی مسوولان شهرداری تبریز و چشم پوشی از چنین رویکردهای متخلفانه به بهای دریافت عوارض گفت : باید مطابق قانون نسبت به جمع آوری این تابلوها و سامان دهی مبلمان شهری بصورت استاندارد مبادرت شود .

احمد موقری هم چنین در جلسه ی جداگانه ی بحث و بررسی عوامل آلایندگی محیط زیست شهر تبریز با اشاره به بازدید رئیس کل دادگستری از مجموعه ی شرکت پالایش نفت و پتروشیمی تبریز و گزارش اداره حفاظت از محیط زیست مبنی بر آلاینده بودن واحد در حال احداث گوگرد سازی پالایشگاه تبریز بر لزوم مطالعه ی طرح پایش و ارزیابی میزان آلودگی و نیز نصب سنسورهای کنترل آلودگی زیست تاکید کرد .