با غم انگیزترین حالت تبریز چه کنم؟
با غم انگیزترین حالت تبریز چه کنم؟

بیداری آذربایجان – علیرضا نصری: پس از ۳ شکست متوالی، لغو ۲ بازی و یک برد نصف و نیمه در جام حذفی، انتظار یک بازی محکم و حیثیتی را داشتیم. اما اینبار نیز تراکتور همچون چند بازی اخیر بی برنامه و بی انگیزه بود. نمیخواهم از لفظ بی غیرت استفاده کنم که تک تک بازیکنان […]

بیداری آذربایجان – علیرضا نصری: پس از ۳ شکست متوالی، لغو ۲ بازی و یک برد نصف و نیمه در جام حذفی، انتظار یک بازی محکم و حیثیتی را داشتیم. اما اینبار نیز تراکتور همچون چند بازی اخیر بی برنامه و بی انگیزه بود. نمیخواهم از لفظ بی غیرت استفاده کنم که تک تک بازیکنان این تیم را عاشقانه دوست دارم.
قصد حاشیه سازی ندارم. غمگینم، این تیم سینا عشوری کم دارد. محمد ابراهیمی ها ، مهدی کیانی ها ، ادینیوها و …. کم دارد. آقای مدیر عامل به جز یکی دو نفر در تیم هیچکس نمیداند در چه تیمی بازی میکند؟! آیا میدانید با رقم قرارداد یکی دو نفر میتوان ۲ تیم شاهین از نو ساخت؟ به جز مظاهری که از نوع بازی بازیکنان تیم عصبی بود ، بقیه انگار برای تعطیلات آخر هفته سالن رزرو کرده بودند!
آقایان بازیکن! آقای دنیزلی! افندیم! اینجا تبریز است! ما عاشق تراکتور هستیم! ما کل هفته را به عشق تراکتور سپری میکنیم! شب را تا صبح و صبح را تا شب منتظر میمانیم تا بازی تیممان را ببینیم! برایمان فرق نمیکند ببرید یا ببایزید! دیدید که با خوردن ۴ گل از رقیب سنتیمان باز هم نیم ساعت ایستاده تشویقتان کردیم! اما آیا شما عشق یک طرفه میخواهید ؟
برد و باخت جزئی از فوتبال است. فرض کنید در تیم های پایتخت بازی میکردید، آیا هوادرانش تاب ۳ باخت متوالی را داشتند؟ آنهم باخت با اینگونه بازی کردن! ای کاش خوب بازی کنید نتیجه مهم نیست! هوادار تبریزی فهم فوتبالی دارد! حتی اگر با این نوع بازی کردن برنده بازی هم شوید باز هم جایی در تراکتور ندارید!
آقای دنیزلی اگر به مانند ۵ بازی گذشته تان میخواهید قهرمان شوید با اولین پرواز به شهرتان برگردید! این تیم مریض است، مشکل دارد، بی روح ، بی برنامه، بی انگیزه، پاس های اشتباه، زیر توپ زدن های متوالی ، شوت های بیرون چارچوب، دریبل های اشتباه، و در نهایت تاکید روی تاکتیک اشتباه….

آقایان ستاره…. من عاشقانه تیمم را دوست دارم
مثل گذشته همه چیز را فراموش میکنم. به امید اینکه به خود بییایید و ببینید در چه تیمی بازی میکنید….
امیدوارم حال و هوای تبریز دوشنبه شب دیگر ابری نباشد …