آژیر خطر برای فرهنگ!!
آژیر خطر برای فرهنگ!!

اویاقلیق – زهرا عبداله میرزائی: آژیر خطر زمانی به صدا در می آید که دیگر کار از کار گذشته است! و فرصتی برای جبران ضرر و تلفات حاصل از سهل انگاری های قبلی وجود ندارد! بنابراین آژیر خطر، فقط یک هشدار حیاتی هست تا آمارِ تلفات ناشی از نشنیدن ها و ندیدن های سهوی یا […]

اویاقلیق – زهرا عبداله میرزائی: آژیر خطر زمانی به صدا در می آید که دیگر کار از کار گذشته است! و فرصتی برای جبران ضرر و تلفات حاصل از سهل انگاری های قبلی وجود ندارد! بنابراین آژیر خطر، فقط یک هشدار حیاتی هست تا آمارِ تلفات ناشی از نشنیدن ها و ندیدن های سهوی یا عمدی! زیاد نشود!!

فرهنگ، در طول تاریخ همواره مهم بوده و هست؛ مقام معظم رهبری همیشه بر اهمیت و حفظ فرهنگ اسلامی تأکید کرده اند. ایشان می فرمایند: «فرهنگ اسلامى، تسلیم در مقابل خدا و برآشفتن در مقابل بدیها و کجى ‏ها و نابسامانی هاست.»

آن زمان که مسئولیتِ فرهنگ بر اصل رقص زن نامحرم استوار و خیمه آن زده شد؛ هشدارها و فریادهایِ جانکاهِ حزب اللهی ها به آسمان رفت اما روی زمین، کسی اهمیت نداد! تا اینکه این روند، شد عادت و افتخار برای شهری که شهیدپرور هست و غیرتی!!

وقتی گناه از حالت زشت خود خارج و زیبا بزک شود! دیگر این سیل ویرانگر بی غیرتی، همۀ باورهای دینی را نشانه می گیرد و هیچ سد دلسوزی شاید نتواند مانع صدمات این سیل شود!! طوریکه صاحبانِ میز با سابقۀ رقص زن نامحرم در مراسم هایشان، با خیالِ راحت و به سبب پشتوانه هایی که آنها را ثروت قارونی ایجاد می کند! برای سایر بخش های فرهنگ در شهر، تصمیم می گیرند و از بردگان جدید! صاحبان میزی در جاهای حساس و مهم شهر، نه تنها معرفی می کنند بلکه نهایتاً با قدرت زر و زور، آنها را پشت میز خواهند نشاند!!

نکته دردناک ماجرا آنجاست که استفاده از افراد موجه در تعریف این پُست ها، به عنوان پوششی زیبا و فریبنده برای مخفی کردنِ همان خطاهای قبلی هست تا مردم انقلابی راضی باشند و اعتراضی نکنند!! اما افسوس که این صاحبان میز با وجود رقص زن نامحرم در مراسم هایشان، مردم را در خواب تصور کرده و خیال می کنند مردم هرگز متوجه نقشه های شوم آنها نخواهند شد!!

فرهنگ اسلامی مهم است و اگر توجه نشود در انتصاب ها، فساد اخلاقی و به دنبال آن فساد اقتصادی، کل جامعه را فرا خواهد گرفت و دیگر درمانی برای آن ویرانی ها وجود نخواهد داشت! پس قبل از اینکه آژیر خطر برای فرهنگ اسلامی با صدای بلند به صدا درآید! باید بی غیرتی ها را کنار بگذاریم و مطالبه گر باشیم تا فرهنگ اسلامی فدای فرهنگ بی دینی و غربی نشود!!

نکند لباس پیامبر بر تنمان باشد و برده قارون شهر باشیم! نکند به مردم درس دین و خداپرستی بدهیم اما خود بت پرست باشیم!! نکند با ظاهر دینی زیر نفوذ بی دین باشیم! خدایا پناه می آورم به تو از این همه مکر و بی شرفی آن هم فقط برای تصاحب یک میز در این دنیای فانی…

و چه دردمندانه شهید دکتر علی شریعتی می گوید: «اینهایند آن عناصری که امروز، با مردم از دین و از علی و از حسین و از روحانیت شیعه سخن می‌ گویند و می ‌نویسند! اینها در دشمنی، حق کشی و حسد و تحریک مردم و حفظ چند مرید بدبخت خویش به هر کاری حاضرند، هر جعلی و دروغی و تحریفی و تهمتی را که منافعشان اقتضا کند ابا ندارند. اینها همه فن حریف ‌اند، اینها بزرگ ‌ترین دشمن اسلام، دشمن مسلمین، دشمن مردم و دشمن شیعه و دشمن روحانیت راستین و دشمن حوزۀ علمیه ‌اند. اینها با همه جا دست دارند و برای پول و حتی برای بوی پول، هرکاری از دستشان برآید و هر فحشی و دروغی که بر زبان بتوان آورد و حتی نتوان، می ‌کنند و می ‌گویند.»

و هشدار آخر اینکه: اگر فرهنگ در دست این صاحبانِ رقاصانِ شهر باشد!! از همین لحظه، فاتحۀ فرهنگ اسلامی خوانده شده است و چه بهتر اینکه دنبال سنگ قبری برای فرهنگ اسلامی شهر باشیم!