عملکرد انجمن ندای ورزشکاران جوان آذربایجان شرقی اگر بیشتر از هیات های ورزشی استان نباشد کمتر نیست/ بجای نشستن پشت در اتاق مدیران، به توانمندی خودمان تکیه کردیم
عملکرد انجمن ندای ورزشکاران جوان آذربایجان شرقی اگر بیشتر از هیات های ورزشی استان نباشد کمتر نیست/ بجای نشستن پشت در اتاق مدیران، به توانمندی خودمان تکیه کردیم

علیرضا امیری دبیر انجمن ندای ورزشکاران جوان در گفتگو با بیداری آذربایجان گفت: انجمن ندای ورزشکاران جوان آذربایجان شرقی سازمان مردم نهاد جوانانی است که اسفندماه سال ۹۶ با ثبت رکورد کمترین زمان اخذ مجوز سمن جوانان در کشور فعالیت خود را آغاز کرد. میانگین سنی مدیریتی انجمن از ابتدا کمتر از ۲۲ سال است […]

علیرضا امیری دبیر انجمن ندای ورزشکاران جوان در گفتگو با بیداری آذربایجان گفت: انجمن ندای ورزشکاران جوان آذربایجان شرقی سازمان مردم نهاد جوانانی است که اسفندماه سال ۹۶ با ثبت رکورد کمترین زمان اخذ مجوز سمن جوانان در کشور فعالیت خود را آغاز کرد. میانگین سنی مدیریتی انجمن از ابتدا کمتر از ۲۲ سال است و به همین خاطر در اوایل کار کمتر کسی امید به موفقیت این مجموعه داشت. در شروع کار هدف گذاری شش ماهه خود را اعتماد سازی بین مخاطبین قرار دادیم و برای شش ماه دوم هدف تبدیل به استارتاپ اجتماعی را دنبال می کردیم.

وی ادامه داد: در ابتدا تصور چنین موفقیت های حتی برای خودمان هم سخت بود ولی همیشه فرمایش های رهبر معظم انقلاب در مورد جوانان قوت قلبی برای ما می شد، امسال بی شک اگر عملکرد و فعالیت انجمن ما بیشتر از هیات های ورزشی استان نباشد کمتر نیست.

وی افزود: از ابتدا دغدغه اصلی ما توسعه و فرهنگ سازی فعالیت بدنی و ورزش در بین شهروندان تبریزی بود که در ابتدا با بیش از ۱۳۰ مجموعه و باشگاه ورزشی قرارداد تخفیفی منعقد شد، دو کمپین « ورزش ضامن سلامتی » و « هم رکابی سلام » برای اولین بار در استان اجرا شد و در فضای مجازی بیش از ۸۵۰ هزار بازدید داشت که حتی اصفهان الگوی این کمپین را بعد از ما اجرا کرد.

علیرضا امیری ادامه داد: در فاز دوم فعالیت ها، انجمن را به بزرگترین تشکل دانشجویان تربیت بدنی کشور با بیش از ۸۵۰ عضو تبدیل کردیم که برگزاری اولین مسابقه اطلاعات تخصصی علوم ورزشی، باشگاه کتابخوانی تخصصی تربیت بدنی و ورزش برای اولین بار در کشور اجرا شد، در کنار این، امسال ۱۲ کارگاه و چهار نشست نیز برای دانشجویان تربیت بدنی برگزار کردیم.

وی به اشتغال زایی در انجمن نیز اشاره کرد و گفت: بیش از ۲۸ جوان از طریق انجمن امسال به مراکز مختلف معرفی و صاحب شغل شدند و طرحی کلی برای فراهم کردن فرصت های کسب و کار جوانان در ورزش در نشست های علمی ترسیم شد، که ان شاءالله چند روز آینده اولین استارت آپ ویکند ورزش در استان را نیز برگزار خواهیم کرد.

دبیر انجمن ندای ورزشکاران جوان استان در مورد حمایت دستگاه ها نیز خاطر نشان کرد: از اول شروع فعالیت بر توانمندی خودمان تکیه کردیم. چون نشستن پشت در اتاق مدیران ما را از اهدافمان هر روز دورتر میکرد، به نظر بنده دلیل موفقیت ما مشارکت های مردمی است و از هیچ دستگاهی بجز اداره کل ورزش و جوانان استان انتظار حمایت نداریم، همین جا لازم میدانم از حمایت های آقای تقی زاده معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل که واقعا همیشه حامی و یاری گر ما بودند تشکر کنم و در آخر هم از شما و تمامی همکارانم در انجمن، علی الخصوص اعضاء شورای اجرایی و تمامی عزیزانی که امسال به ما اعتماد کردند تشکر و قدردانی میکنم.