گاف شهرام دبیری یا شهوت قدرت ؟! / پاراف مضحک شهرام دبیری پای نامه درخواست غیر قانونی !
گاف شهرام دبیری یا شهوت قدرت ؟! / پاراف مضحک شهرام دبیری پای نامه درخواست غیر قانونی !

 اویاقلیق: یکی از ورزشکاران علاقمند به شومن بازی انتخاباتی که اتفاقا کارمند شهرداری تبریز نیز هست! نامه ای خطاب به ریاست شورای شهر تبریز نوشته است که باز هم خیلی اتفاقی بدست شهرام دبیری رسیده و ایشان نامه را پاراف کرده است! سوال؛ چرا دبیری بدون اینکه نامه را به مخاطب اصلی اش که ریاست […]

 اویاقلیق: یکی از ورزشکاران علاقمند به شومن بازی انتخاباتی که اتفاقا کارمند شهرداری تبریز نیز هست! نامه ای خطاب به ریاست شورای شهر تبریز نوشته است که باز هم خیلی اتفاقی بدست شهرام دبیری رسیده و ایشان نامه را پاراف کرده است!

سوال؛ چرا دبیری بدون اینکه نامه را به مخاطب اصلی اش که ریاست شوراست برساند، شخصا آن را پاراف کرده است؟!
آیا شهوت ریاست طلبی شورای پنجم مانع بینائی ایشان شده است یا قضیه به پشت پرده های سیاه و تاریک زرسالاران مربوط است؟!
این درخواست نه در کمیسیون فرهنگی شورا و نه در هیئت مدیره سازمان منحل شده ورزش شهرداری تبریز مطرح نشده است! اما به سرعت دستورهای لازم جهت نتیجه دهی را کسب کرده است!

چرا دبیری از مطرح کردن نامه در کمیسیون فرهنگی اجتناب کرده است؟! چرا دبیری در اجرای عدالت اجتماعی بین همه افرادی که درخواست هائی دارند دچار لکنت شدید است؟!
این درخواست چه ارتباطی با بودجه سازمان منحل شده ورزش دارد؟! شهرداری تبریز تیم کاراته ندارد و به تبع آن بودجه ای برای این رشته – آن هم در رده حرفه ای بزرگسالان – در نظر گرفته نشده است. پس چرا باید چنین درخواستی از سوی دبیری مورد قبول واقع شود؟!

آیا سازمان منحل شده قبلا نیز چنین دست و دلبازی هائی می کرده است که برخی عادت کرده اند برای چیزی که در چارت سازمانی شهرداری وجود ندارد درخواست حمایت کنند؟!
آیا برای همه ورزشکاران و سبکهای ورزشی نیز این امکان وجود دارد که با یک نامه از سازمان شهرداری پول و امکانات بگیرند؟!
اگر گفته شود که حمایت از ورزشکاران امر قابل دفاعی است چه اینکه آن رشته ورزشی در چارت سازمانی شهرداری وجود داشته باشد و یا وجود نداشته باشد! باید پرسید که مگر قانون نگفته است که سازمان شهرداری حق ورود به تیم داری حرفه ای را نداشته و نباید نسبت به ورزش حرفه ای از بیت المال هزینه کند؟!

وقتی همه هزینه های مسابقات که در نامه شرح آن آمده از جیب شهرداری است ، پس هیئت کاراته استان فقط در نقش لبوی ۲۲بهمن خواهد بود؟!

حضور میهمانان خارجی در مسابقات کاراته از سوی چه کسی و یا نهادی هماهنگی شده است؟! آیا مجوز حضور اتباع خارجی، تامین امنیت مسابقات و میهمانها، تامین اسکان و هزاران هماهنگی دیگر نیز بر عهده سازمان شهرداری تبریز است؟! اگر اینگونه نیست چرا مجوزهای لازم و هماهنگی ها انجام گرفته ارائه نشده است؟!

سربرگ نامه مربوط به فدراسیون کاراته است و طبیعتا کسانی که این درخواست حمایت سازمان شهرداری را دارند، باید جزو مسئولین ارشد فدراسیون و یا کسانی باشند که مجوز قانونی برای امضاء از طرف مقامات ارشد فدراسیون مذکور را داشته باشند. این فرد به عنوان رئیس یکی از سبکهای گمنام کاراته نهایتا می تواند در سربرگ سبک خود نامه بنویسد و نه اینکه بدون اطلاع فدراسیون و هیئت کاراته اقدام به نامه نگاری با سربرگ فدراسیون کاراته جمهوری اسلامی ایران بکند!

تلخ تر از همه اینکه شهرام دبیری قبل از اینکه رئیس کمیسیون فرهنگی باشد بیش از ۴۰ سال است که در حوزه ورزش و تیم داری و امورات مربوط به مسابقات ورزشی فعالیت کرده است؛ چرا شهرام دبیری نسبت به این همه واقعیات مسلم غفلت کرده و خلافکاری و جعل عنوان را بر همه اصول حرفه ای و اداری ترجیح داده است؟!

سوال اصلی این است که اگر شهرام دبیری از موارد فوق باخبر بوده است و امضاء جعلی پای نامه گذاشته که باید مراجع قضائی و نظارتی در اسرع وقت معضل فوق را رفع کنند و اگر خبر نداشته و اطلاعی از ابعاد امضای جعلی خود ندارد، باید نسبت به سلامتی روان و حواس او، پزشکان متخصص اعصاب و روان ورود کنند و البته تا وقتی که اطبا اجازه نداده اند از حضور و هر گونه فعالیت دبیری در شورا ممانعت بعمل بیاید!

این نامه از سوی کسی نگاشته و در اختیار دبیری قرار داده شده است که علاقه و توانائی فراوانی برای خوش خدمتی و دوشیدن پستان های شیاطین زرسالار دارد. لذا بعید می دانم این همه تخلف بخاطر ورزش کاراته باشد؛ چرا که اگر ورزشکار نامه نگار قصد جلب حمایت از شهرداری برای ورزش کاراته را داشته! چرا از طریق مراجع مربوطه در هیئت کاراته استان و سازمان ورزش و جوانان درخواست خود را مطرح نکرده است؟!

و در نهایت، این همه تلاش جهت دور زدن مراجع رسیدگی به این نوع درخواستها، اگر بخاطر حمایت از ورزش کاراته استان است، چرا دبیری در مقابل اینهمه تخلف سکوت کرده است و متعرض ایشان نشده و اساسا چرا نامه به دست شهرام دبیری رسیده است؟!