آقای سیفی الان وقت شوخی و مزاح نیست!
آقای سیفی الان وقت شوخی و مزاح نیست!

اویاقلیق: تخریب قبور شهدا از آن دست اتفاقاتی است که نشان دهنده دگماتیک فرهنگی نهادهای مسئول است. بنیاد شهید، سازمان شهرداری، بنیاد حفظ آثار از جمله نهادهایی هستند که ظاهرا هیچکدام حاضر به روشنگری در این مورد  نیستند. اما تعجب ما از این هست که رفقای رسانه ای مان صرفا در حال تیر انداختن به […]

اویاقلیق: تخریب قبور شهدا از آن دست اتفاقاتی است که نشان دهنده دگماتیک فرهنگی نهادهای مسئول است. بنیاد شهید، سازمان شهرداری، بنیاد حفظ آثار از جمله نهادهایی هستند که ظاهرا هیچکدام حاضر به روشنگری در این مورد  نیستند.

اما تعجب ما از این هست که رفقای رسانه ای مان صرفا در حال تیر انداختن به غیب هستند.

شهدای بزرگوارمان برای رفع استبداد داخلی و خارجی در همه جوانب، جانشان را هدیه کردند. نمی شود که نگران قبور مطهر آنها بود اما در مورد اهداف آنها بی تفاوت بود.

نمی شود که برای سنگ قبرشان دلواپس بود اما در مقابل خرابکاری مسئولین محلی که در حال خشک کردن ریشه فرهنگ شهادت هستند بی تفاوت بود.

رفقای ما در برخی رسانه ها اخبار ویلای لواسان تهران را می زنند و یا خبر اختصاصی از مذاکرات بین المللی می زنند اما حاضر نیستند از عدالتخواهی و روشنگری بیخ گوششان حمایت کنند.

نگران فاجعه برجام هستند اما در مقابل برنامه جامع انتخاباتی موریانه های رخنه کرده در سازمان شهرداری و شورای شهر خیلی خسته و بی انگیزه اند.
البته سهم قابل توجهی برای برخی رسانه های ارزشی تبریز از بیت المال شهرداری تبریز ماهیانه اختصاص می یابد و در کنار اینها استخدام رانتی و رشد و ترقی نجومی و ارتقای پستی و رسیدن به معیار های بین المللی و همایشی را نیز باید اضافه کرد.

آیا در وضعیت فعلی مفاسد سازمان های شهری و محلی بیشتر انقلاب و آرمان های شهدا را تهدید می کند یا یکسان سازی ناموجه قبور شهداء؟!

برادران بزرگوارمان اگر صلاح نمی دانند از عدالت گرایی در شهر خودشان تبریز حمایت کنند لااقل می توانند در حمایت از زرسالاران کمی احتیاط کنند.

چرا که هرچند زرسالاران در هر طیفی هستند و در وضعیت فعلی میزبان طیفی از اصولگراها شده اند اما قطعا در تقابل مستقیم با شهدایی هستند که آقای سیفی و دوستان شان سالهاست نگران نابودی فرهنگی نمادها و المان های ‌کم نظیر مراقد مطهرشان بوده اند.

آقای سیفی و طیف پایگاه های خبری و کانال های پر تعدادشان نمی توانند پشت قبور شهدا پنهان شوند و تکالیف انقلابی شان را وا نهند.

خط مقدم جبهه سیاسی و اجتماعی در شهر تبریز کاملا مشخص و عینی است.

این از یک شوخی خارج است که آقای سیفی پشت میزشان در سپاه بنشینند و تخریب قبور در چند کیلومترشان را ببینند اما حمایت فلان پایگاه های خبری منتسب به سپاه و یا متعلق به مدعیان انقلابی گری از زرسالاران را مکاشفه نکنند.

بالاخره باید مشخص کنند دغدغه شهید و شهادت و آرمان های انقلاب و امام و رهبری را دارند یا دنباله رو اصولگرایی وصولگراهایی هستند که فرزند شهید و رزمنده سابق و … برای توجیه سهم خواهی شان به هر کثافتی تن می دهند.