دومین آزمون استخدام بخش خصوصی در تبریز برگزار شد
دومین آزمون استخدام بخش خصوصی در تبریز برگزار شد

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، در این مرحله نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از پذیرفته شدگان مرحله نخست از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، توسط نمایندگان ۴۰ شرکت مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند. فرآیند دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از تابستان امسال با ثبت نام […]

به گزارش اویاقلیق به نقل از روابط عمومی آزمون استخدام بخش خصوصی، در این مرحله نزدیک به ۱۰۰۰ نفر از پذیرفته شدگان مرحله نخست از استانهای آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی، اردبیل و زنجان، توسط نمایندگان ۴۰ شرکت مورد ارزیابی و سنجش قرار گرفتند.

فرآیند دومین آزمون استخدام بخش خصوصی از تابستان امسال با ثبت نام ۱۳۰ هزار نفر در سراسر کشور آغاز شد و شرکت کنندگان در مرحله نخست در آزمون اینترنتی شرکت کردند.

اولین آزمون استخدام بخش خصوصی در سال ۱۳۹۶ با حمایت معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری، موسسه کار و تامین اجتماعی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سازمان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران، مرکز همکاری‌های تحول و پیشرفت ریاست جمهوری و دیگر نهادهای مرتبط با حضور نزدیک به ۶۰ هزار نفر در ۲۶۶ عنوان شغلی برگزار شد که در نهایت ۶۲۱۵ نفر به ۱۱۰۰ شرکت خصوصی و دانش بنیان در سراسر کشور معرفی شدند.
شرکت کنندگان می‌توانند برای کسب اطلاعات بیشتر به سایت آزمون به نشانی www.inre.ir مراجعه کنند.