نجابت سائل و نجاست مدعی !
نجابت سائل و نجاست مدعی !

اویاقلیق: مساله این است؛ چرا باید پاسخ دادن شهین باهر برای امثال فریدون بابائی و نیکوخصلت و دبیری و … هزینه سنگینی در پی داشته باشد؟! اگر آنگونه که مدعی اند شهردار موفق بوده و نظر سنجی برنامه مطالبه گواه روشنی بر رضایت شهروندان از ایشان است! پس چرا باید سوال قلیزاده اینگونه اردوگاه زرسالاران […]

اویاقلیق: مساله این است؛ چرا باید پاسخ دادن شهین باهر برای امثال فریدون بابائی و نیکوخصلت و دبیری و … هزینه سنگینی در پی داشته باشد؟! اگر آنگونه که مدعی اند شهردار موفق بوده و نظر سنجی برنامه مطالبه گواه روشنی بر رضایت شهروندان از ایشان است! پس چرا باید سوال قلیزاده اینگونه اردوگاه زرسالاران را به واهمه اندازد؟!

نجاست یک امر عارضی است الا در مورد سگ و خوک که شرع مقدس آن دو را نجس العین می داند. گاهی نجاست به خاطر آلودگی شخصی است که باید در خفا غسل پاکی ریخت و طهارت را برگرداند.
اما اگر نجاست بخاطر محیطی باشد که دائما نجس است چطور؟! اگر نجاست وارد گوشت و پوست و استخوان گردد چطور؟!

آیا کسانی که به نجاست دستبرد بیت المال و تحمیل بی کفایتی و شهوات و مستی ها خو کرده اند، حرف آن مادری که صادقانه گفت آدمِ خامنه ای است و در قبال بی عدالتی ها، حاضر به تنها گذاشتن رهبرش نیست را می توانند بفهمند؟! به واقع باید گفت که شهداء شرمنده ایم….

شما با خون خود خاک وطن را غسل طهارت دادید ولی سگ صفتان سیری ناپذیر جاقدم هایتان را بدجور می لیسند و گاها به نام دفاع از شما هر نوع جفا در حق عدالت را حلال می شمرند و نجیبان را خواب زده می شمرند.

مگر دفاع مقدس بخاطر مقابله با زور و چپاولگری صدام ملعون نبود؟! حال چه شده است که برخی صدام صفت و غارتگر بیت المال سنگرهای ظلم را تا عمق میدان ساعت تبریز پیش آورده اند و هنوز احساس خطر نمی کنیم؟!

نجابتی که به پای نابخردی و غرور زرسالاران هزینه می شود و آبروئی که بخاطر عدالت فدای کثافت کاری و نجاست مدعیان می شود نیز شاید شهادتی غریب تر از شهدای مظلوم کربلای۴ باشد!

چرا استخدام های بی رویه ای انجام گرفته است و هزینه گزاف بر بیت المال مسلمین تحمیل شده است؟! چرا بخاطر رضایت ارباب قدرت و ثروت و شهوات! آه مظلومان را بلند می کنند؟!
آیا مطالبه شفافیت در مورد هزینه کردها حرف نامربوطی است؟!
اساسا چه چیزی به شهین باهر مربوط است؟! دستگیر شدن مدیر ارشد در پارتی سردرود؟! کثافت کاری در باغ هروی؟! رانت استخدامی برای فلان مسئول سابق استانی و یا فلان مقام قضایی؟! حیف و میل بیت المال در میدان آذربایجان چطور؟!

آیا زرسالاران بی ناموسند یا ناموس شان فقط میز و قدرت و شهوات است؟! چرا اصولگرائی مدعی انقلاب و رهبری در مقابل چپاول اعتبار و بیت المال سازمان شهرداری روزه سکوت گرفته است؟! آیا اصولگرایان مدعی انقلابی گری هم از استخدام رانتی تکه استخوانی گیرشان آمده است که اینگونه ساکتند؟!

به حق ساکتین فتنه شایسته مذمتند اما به نظر برادران، سکوت در مقابل ضعف مفرط مدیریت شهردار تبریز مردم سالاری دینی را تقویت خواهد کرد؟!

آیا اصولگرایان جزو قدیسین هستند و هر چه کنند حق است ولو یاری ستمگری با سکوت نابجای شان؟! آیا قرار است سهم شان از «کور شدن فصلی» در مقابل شهرداری را در انتخابات سال آینده بگیرند؟! مگر میز مجلس چقدر می ارزد که سگ لیسی آرمان های امام توسط زرسالاران را تحمل می کنند؟!
مگر این انقلاب برای استقرار حکومت مستضعفان نبود؟! پس شمای بسیجی، حزب اللهی و مدعی انقلاب و روحانیت و … را چه شده است که در مقابل ضعف مفرط برخی مدیران عین خیالتان نیست؟!

دلیلش این است که یک اصلاحطلب آرمان های خمینی و خامنه ای را پیگیر است و نباید کلیشه معمول دنیای سیاست که اصلاح طلب را غربگرا معرفی می کند و اصولگرا مدافع نظام شکسته شود؟! کجای سکوت تان در مقابل ظلم زرسالاران می تواند مصلحت اندیشی معنی شود؟!

البته مصلحت خودتان شاید در این باشد ولی اگر مصلحت انقلاب را چنین وهم کرده اید بی شک در گمراهی آشکاری هستید.

آیافکر نکرده اید که مسامحه انقلابی تان در جهت تقدیم دو دستی آرمان امام و انقلاب مستضعفین به زرسالاران است؟!

آزمون سختی شده است. باید مدعیان انقلابی گری از امام جمعه محبوب تا بسیجی ساده، نشان دهند که ازنجاست زرسالاری پاکند. باید نشان دهند که قائل به حقیقت اند یا خودفروخته قبیله های سیاسی؟! باید مشخص کنند که طرفدار آرمان های انقلاب و امام و رهبری اند یا محکوم آخور طویله های دزدان بیت المال؟!
باید تصمیم بگیرند که فرزند روح الله بمانند یا فرزندخوانده فاحشه های سیاسی؟!

عضو عدالتخواه شورا سردار فاتحی است که باوجود زخم های عمیقی که برداشته است هنوز شمشیر عدالت را زمین نگذاشته وهل من الناصر حسینی را فریاد می زند تا بزدلان یزیدی را از حریم جان ومال و ناموس و بیت المال مردم دور کند.

اگر اهل حماسه نیستید لااقل حماسه کُش نباشید و چشم هایتان را ببندید و گوش هایتان را بگیرید تا شاید ننگ و رسوایی عدم حمایت از عدالت گرایی گریبان تان را نگیرد.