اشتباه پشت اشتباه در ماجرای استوکس!
اشتباه پشت اشتباه در ماجرای استوکس!

اویاقلیق: از چهار بازیکنی که در ابتدای فصل به تراختور آمدند تا حال سه نفرشان سرانجام خوش آیندی نداشتند که علت بیشتر این موضوع به سوء مدیریت و یا مدیریت غلط ارتباط دارد. ابتدا هری فورستر به تیم همشهری ماشین رفت و تمرینات را ترک و به وطن خود برگشت. بهمین راحتی! بعد استوکس و […]

اویاقلیق: از چهار بازیکنی که در ابتدای فصل به تراختور آمدند تا حال سه نفرشان سرانجام خوش آیندی نداشتند که علت بیشتر این موضوع به سوء مدیریت و یا مدیریت غلط ارتباط دارد. ابتدا هری فورستر به تیم همشهری ماشین رفت و تمرینات را ترک و به وطن خود برگشت. بهمین راحتی!

بعد استوکس و اروین به مرخصی های بلند مدت رفته و با تاخیر به تیم ملحق شدند و عاقبت رفتند و برنگشتند! باز هم به همین راحتی!

اشتباه اول:

بعد از آنکه پیش از بازی حساس و حیثیتی مقابل پرسپولیس، استوکس به تبریز آمد و آماده بازی شد. جناب تقوی تحت تاثیر رسانه های سرخابی مصلحت تیم و هواداران را زیر پا گذاشت و دیسیپلین خود را به رخ استوکس کشید تا حساب دست دیگران بیاید، مثلا !!!

بقول خودمان «پیشیک اولدوردی، گوز قورخودسون»!

اگر تقوی همانند تونی و توشاک ، سرمربی شایسته و دلسوز تیم بود، با بازی دادن به استوکس اولا موجبات قهر استوکس را فراهم نمیکرد و ثانیا در یک بازی حیثیتی، گذشته از کسب امتیاز موجبات شادی و سربلندی هواداران تراختور را با پیروزی مقابل دردانه وزارت ورزش و فدراسیون ، فراهم میکرد!

جناب تقوی حتما نمیدانند که در دو سال گذشته تیم تراختور در آزادی برخلاف دوره های قبل متحمل شکست مقابل پرسپولیس شده که موجب رجزخوانی هواداران آن تیم شده است.

شکست تیم گلمحمدی با آن مصاحبه درد آور و بازی مساله دارش و قبل از آن نیز شکست تراختور در زمان قلعه نوئی با خیانت آشکار کاپیتان تراختور، جناب بنگر پرسپولیسی !

همین یک مورد از عملکرد تقوی ما را قانع میکند که او لایق و شایسته تراختور نیست و جناب زنوزی بهتر است که او را سریعا تعویض و وقت را تلف نکند!

گفتنی است که استوکس با وجود تاخیر در حضور، با کسان خود به تبریز آمده و در خدمت تیم بود که تقوی با بازی ندادن به او، او را تحریک به ترک تیم کرد!

اشتباه دوم :

اما اشتباه بزرگ دوم در خصوص استوکس به بزرگ تیم جناب اسدی برمیگردد!

مدت زیادی است که رسانه ها نوشته ها و عکس هائی را در خصوص مسائل اخلاقی و خانوادگی استوکس منتشر میکنند و آبروی او را میبرند!

اما در این مدت باشگاه تراختور برای روشن شدن موضوع چه کرده؟ چه واکنشی به این همه هجمه اخلاقی به بازیکنش نشان داده؟ در صحت و سقم مطالب منتشر شده چه توضیحی داده است؟ جواب: هیچ !!

میدانیم که نزدیک ترین افراد به استوکس مدیران تراختور هستند و همین ها هستند که با استوکس در ارتباطند و نام و نشانی او را میدانند و به مسائل خانوادگی و مشکلات او آشناترند! اما چه کردند؟

و اما……

و اما جناب اسدی تازه از خواب بیدار شده و بخود آمده اند که ناسلامتی مدیرعامل تراختور هستند و مصاحبه فرموده اند که آن فیلم و عکس غیراخلاقی منتشر شده کار بدخواهان تراختور است و مربوط به سوء تفاهم ده سال پیش است!!!!!!

آقای زنوزی !

قربانت گردم ! شما که مدیر اقتصادی موفقی هستید، از من هوادار بپذیرید که این شیوه مدیریت صحیح تیم نیست!

مدیرعامل منصوب شما بعد از خرابی بصره، میخواهد آبروی رفته بازیکنش را به او برگرداند!

****

نتیجه:

سویود دن، آغاج / تقوی دن سرمربی / اسدی دن مدیرعامل اولماز!!!!!

یادداشت : ساوالان – اردبیل