سپاهانی ها حرف قلعه نوئی را زمین انداختند، چه انداختنی!
سپاهانی ها حرف قلعه نوئی را زمین انداختند، چه انداختنی!

اویاقلیق: قلعه نوئی در تراختور هم که بود، بزرگ منشی از خود نشان میداد و برخلاف میل هواداران مصاحبه کرده و مطالبی را بیان میکردند که موجب رنجش هواداران تراختور میشد. او که گاهگاهی خود را کدخدای فوتبال ایران تصور میکند توصیه و تذکرهائی به دیگران میدهد که نمونه ای از آن توصیه به هواداران […]

اویاقلیق: قلعه نوئی در تراختور هم که بود، بزرگ منشی از خود نشان میداد و برخلاف میل هواداران مصاحبه کرده و مطالبی را بیان میکردند که موجب رنجش هواداران تراختور میشد.

او که گاهگاهی خود را کدخدای فوتبال ایران تصور میکند توصیه و تذکرهائی به دیگران میدهد که نمونه ای از آن توصیه به هواداران سپاهان برای نیاوردن پرچم ژاپن به استادیوم اصفهان بود!

قلعه نوئی سرمربی سپاهان با توجیه غلط آوردن پرچم ژاپن توسط هواداران تراختور که بزعم او بخاطر سوگیتا میباشد، از هواداران سپاهان خواست که این کار لوس ! را نکنند!

بدیهی است که سپاهان با سرمربیگری قلعه نوئی یکی از مدعیان اصلی قهرمانی است و انتظار میرفت که هواداران سپاهان لااقل به خاطر حرمت او پرچم ژاپن را به نقش جهان نیاوررند. اما نفرت هواداران سپاهان از این تیم و هوادارانش بحدی نبود که توصیه امیرخان موجب آرامش و بی خیال شدن آنها شود.

استقبال مردم اصفهان از اتوبوس حامل بازیکنان این تیم باشگاهی «فوق تیم ملی» با سنگ و ….. نشان ازخشم و عصبانیت فوتبالدوستان اصفهانی داشت و میشد حدس زد که در استادیوم چه عکس العملی خواهند داشت!

….بعله ! با وساطت و توصیه امیرخان نه تنها سپاهانی ها بی خیال نشده و پرچم ژاپن را با نماد اعتراض به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال از بابت حمایتهای بی حد و حصر از این تیم سوگولی به ورزشگاه آوردند، بلکه آتش خشم خود را ازا ین تیم، با آتش زدن پرچم باشگاهی آن بنمایش گذاشتند!

در برنامه فردوسی پور ، عادل خان مالک باشگاه تراختور را سین-جیم میکرد که چرا هواداران تراختور آن پرچم را بورزشگاه برده اند و آن بیچاره توجیه میکرد که ظاهرا عادل خان از جواب قانع نشدند، حال وقایع نقش جهان ،حتما که عادل فردوسی پور را قانع کرده و باید برنامه هائی را تهیه کند که عدالت به فوتبال باشگاهی کشور برگردد و به وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال بقبولاند که پرسپولیس تیم ملی نیست!

در خاتمه از طرف هواداران پرسپولیس از کمیته داوری فدراسیون فوتبال ، بالاخص از داور بین المللی آن جناب فغانی که پرسپولیس سوگلی را همانند بازی با تراختور آذربایجان از شکست مفتضانه نجات دادند، تشکر میکنیم !

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل