لطفا مردم و هواداران را نپیچانید!
لطفا مردم و هواداران را نپیچانید!

اویاقلیق: باشگاه تراختور حداقل در زمانیکه در لیگ برتر بوده در حوزه ارتباط لازم با هواداران، دچار ضعف و لنگ بوده است. هم در زمانیکه این باشگاه مالکیت عمومی داشت و حال که مالک خصوصی دارد، همچنان از نظر ارتباط با مردم ، عملکرد نامطلوبی دارد. مسئولین باشگاه با رسانه ها و سایتهای محلی مصاحبه […]

اویاقلیق: باشگاه تراختور حداقل در زمانیکه در لیگ برتر بوده در حوزه ارتباط لازم با هواداران، دچار ضعف و لنگ بوده است. هم در زمانیکه این باشگاه مالکیت عمومی داشت و حال که مالک خصوصی دارد، همچنان از نظر ارتباط با مردم ، عملکرد نامطلوبی دارد.

مسئولین باشگاه با رسانه ها و سایتهای محلی مصاحبه ای ندارند و خبرها و نظرهای خود را بتوسط رسانه های غیر محلی انتشار میدهند و در عمل باعث میشوند که رسانه های کشوری که غالبا دل خوشی از هواداران و تیم تراختور ندارند، تقویت شده و مورد وثوق هواداران تراختور قرار گیرند!

و همین مساله باعث میشود که رسانه های زرد با جلب اعتماد مخاطبین تراختوری، عندالزوم شایعه ای را منتشر کنند که موجب بحران در تیم شود!

امیدواریم که جناب زنوزی در حوزه معاونت فرهنگی و مدیریت رسانه و روابط عمومی عنایت لازم را داشته و افراد خبره و کاردان و دلسوز را به «دوستان» و «سفارشی ها» ترجیح دهند!!!

حاشیه نرویم که موضوع صحبت ما پیچاندن هواداران تراختور و کتمان حقایق و واقعیتهای موجود در تیم محبوب آذربایجان است.

هواداران تراختور برای یافتن جوابی روشن و شفاف به آنچه باعث دغدغه فکری و نگرانیشان شده است، به هر دری سرمیزنند اما جز سردرگمی چیزی دستشان نمی آید ؟

چرا کیانی و … رفتند؟

چرا توشاک رفت؟

چرا درودگر اخراج شد؟

چرا یاوران نیامده رفت ؟

چرا محمودی را چند بار کنار گذاشتند و باز آوردند؟

چرا شایعه جذب بازیکن مانقورد مطرح میشود؟

چرا شایعه جذب بازیکن های پرسپولیسی دیپورتی از خارج مطرح میشود؟

چرا رسانه ها از بازی ملی پوشان تراختور بطور غیر عادی تعریف و تمجید میکنند و متاسفانه مسولان تیم هم تحت الشعاع همین تبلیغات مساله دار قرار میگیرند، در حالیکه موفقیت تراختور بیشتر به بازیکنان خارجی و سربازها مربوط بوده است؟

چرا…؟

و چرا استوکس و اروین خیلی راحت از تیم میروند و برنمیگردند؟

اینکه چرا رفتند که قدر مسلم از ضعف مدیران تراختور است که بموقع حقوق این ستاره های خارجی را پرداخت نکرده اند و یا کفایت لازم را برای عقد قرارداد محکم نداشتند!

سوال هواداران این نیست که چرا مدیریت لازم را نداشتید که آنها بروند، سوالشان اینست که بدانند بعد رفتنشان چه کردید؟؟

و اما جواب…..:

-روزنامه انگلیسی مینویسد که باشگاه تراختور از دست اروین و استوکس به فیفا شکایت کرده است.

-جناب زنوزی! روابط عمومی (بخوانید خصوصی) باشگاه تراختور میفرمایند که شکایت نکرده ایم!

-…و عاقبت عضو هیئت فوتبال استان در خبر شبکه سهند اعلام میکنند که باشگاه تراختور طبق روال اداری شکایت خود را از اروین و استوکس اعلام و ارسال کرده است!!

*********

تکلیف خانه:

پیدا کنید پرتقال فروش دروغ گو را که بزودی چهره اش بر مردم آشکار و همانند چوپان دروغگو کسی حرفش را باور نخواهد کرد!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل