اقرار رئیس دپارتمان داوری به صحیح بودن گل تراکتورسازی!
اقرار رئیس دپارتمان داوری به صحیح بودن گل تراکتورسازی!

اویاقلیق: برانکو با اشتباهات ! داوری تاحال توانسته تیم مافوق تیم ملی پرسپولیس را یکبار نائب قهرمان و دو سال متوالی قهرمان لیگ برتر کند که حمایتهای همه جانبه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و حومه در فصل جاری نیز بیانگر آنست که این تیم سوگولی وزارت ورزش پیشاپیش خود را قهرمان امسال هم بداند […]

اویاقلیق: برانکو با اشتباهات ! داوری تاحال توانسته تیم مافوق تیم ملی پرسپولیس را یکبار نائب قهرمان و دو سال متوالی قهرمان لیگ برتر کند که حمایتهای همه جانبه وزارت ورزش و فدراسیون فوتبال و حومه در فصل جاری نیز بیانگر آنست که این تیم سوگولی وزارت ورزش پیشاپیش خود را قهرمان امسال هم بداند بطوری که جناب برانکو برخلاف دیگر سرمربیان تیمهای مدعی که قول قهرمانی نمیدهند، بطور اکید و حتمی تیمش را قهرمان لیگ امسال میداند! چرا و چگونه ؟

چون که پرسپولیسی ها و حامیانشان اراده کرده اند که قهرمان شوند و همین کافیست تازمین و زمان، از وزیر ورزش گرفته تا آن داور میدان ، اولی با حمایتهای فوق العاده اش و دومی با سوت هایش، پرسپولیس را قهرمان پیش رس کنند!

کیم کیمه دی؟

و اگر کسی معترض باشد، کارش به کمیته انضباطی و اخلاق و غیره میکشد و عاقبت مجبور میشود که با عذرخواهی تمام و کمال اقرار کند که رسانه ها غلط نوشته اند و الی آخر ….!

بی جهت نیست که جرات و جسارت جناب برانکو بحدی بالا رفته که حتی در بازی های برده اش هم ، طبق عادت انتظار دارد، داوران بنفع تیم او چند سوت به ناحق بزنند تا تفاضل گل بیشتری هم داشته باشد و اگر انتظاراتش برآورده نشود، چشمانش را میبندد و دهانش را علیه داور باز میکند و میفرماید آنچه را که سرمربیان مظلوم دیگر حتی جرات آنرا ندارند که در ذهن و اندرون خود به آن حرفها فکر کنند!

و اینجاست که آش بقدری شور میشود که صدای آشپزباشی دپارتمان داوری تیم همیشه قهرمان پرسپولیس در میآید!

جناب رئیس دپاتمان داوری که پیش از این برخلاف نظر داوران و اصول مهندسی گل سالم و پیروزی آور تراختور مظلوم را آفساید اعلام کرده و سفت و سخت از آفساید بودنش دفاع میکرد، به سیم آخرزده و از دست دادن پست ریاست را بجان خریده و اظهار میکند که آقای برانکو نباید انتظارات بیش از حد داشته و اینگونه داوران را بکوبد که در همین بازی پیش، داور مسابقه این تیم سوگلی را از شکست مفتضحانه مقابل تراختور آذربایجان نجات داده است!!

امروز هواداران تراختور باید شکرگزار باشند که ماه پیروزی تراختور به «پرسپولیس وزارت ورزش»، ازپشت ابرهای تیره داوری های ناعادلانه بیرون آمد!!

الحمدلله رب العالمین….

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل