حاشیه سازی شبکه ۲ سیما علیه تیم محبوب آذربایجان !
حاشیه سازی شبکه ۲ سیما علیه تیم محبوب آذربایجان !

اویاقلیق: هر چند که هواداران تیم اول فوتبال آذربایجان و مردم آن به نیش و کنایه ها و تحقیرها و توهینهای گاه و بیگاه بعضی عوامل رسانه های ملی و میلی عادت کرده اند و امکان دفاع و پاسخگوئی را ندارند، لاکن از بضاعت ما همین برمی آید که در همین سایتهای محلی لااقل با […]

اویاقلیق: هر چند که هواداران تیم اول فوتبال آذربایجان و مردم آن به نیش و کنایه ها و تحقیرها و توهینهای گاه و بیگاه بعضی عوامل رسانه های ملی و میلی عادت کرده اند و امکان دفاع و پاسخگوئی را ندارند، لاکن از بضاعت ما همین برمی آید که در همین سایتهای محلی لااقل با یاران خود درد دلی کنیم تا از غم مان بکاهد و از فشار روانی مان کاسته شود.

همگان میدانیم که تقوی قبل از اینکه مربی تراختور شود، مربی پدیده و قبل از آن نیز ساکن انگلستان بوده و به عنوان یک بازیکن سابق استقلال به تفسیر مسابقات لیگ ایران در bbc می پرداخت!

در آیتم ورزشی بخش خبری ۲۰:۳۰ شبکه دو پس از پخش چند ثانیه از صحبت های تقوی در مورد این موضوع که به اصول باشگاه پایبند بوده و در این موضوع با کسی شوخی ندارد، مجری سیما خطاب به سرمربی تراختور گفت:

“ فقط در این پایبندی به این اصول تان است، حواستان به آنهایی که اصولشان دشمنی با ملت و کشورمان است هم باشد حتما!”

از توصیه بخردانه مجری شبکه دو تشکر میکنیم و نیز احساسات خوب وطن دوستانه ایشان ! اما این را نیز خوب میدانیم که « انمالاعمال بالنیات » و برای ما این سوال پیش می آید که چرا حالا این توصیه مطرح میشود؟ مجری شبکه دو چه نیتی از طرح این موضوع دارد که باعث شده نبش قبر کند و موضوعی را که تاریخ مصرف آن گذشته از قبر بیرون آورد و به همه نشان دهد؟؟

چرا همین آقایان ظاهرا وطنخواه و خیرخواه نما ، این توصیه های خود را در زمانیکه تقوی در لندن بود یا به ایران آمد و یا در پدیده بود، مطرح نکردند؟

چرا این مجریان وطنخواه که رسانه ملی را به رسانه میللی تبدیل میکنند، زمانی به حضور تقوی در bbc خرده میگیرند و برایش حاشیه ای بس بزرگ ببار می آورند که او بعد از ماهها حضور در تراختور برخلاف پیش بینی امثال این آقایان با استفاده از حداکثر توان و دانش خود تاحدودی در تراختور موفق شده و جایگاهی برای خود کسب کرده است.

آیا نیت و قصد مجریان شبکه دو از طرح این توصیه ی بیجا و بیمورد چیزی جز ایجاد حاشیه برای تیم تراختور بوده است؟؟

جناب مجری ورزشی شبکه دو !

اولا ، حکم سنجش افراد در دین ما ، حال فعلی آنهاست نه گذشته آنها ! هر چند که گذشته افراد را نباید از نظر دور داشت.

ثانیا لازم است بدانید که هواداران تراختور و مردم آذربایجان بمراتب بیشتر از شما با دشمنی های استعمار پیر انگلیس با مردم ایران و بالاخص آذربایجان آشنائی دارند. حال ممکن است که توصیه شما صورت ظاهری و شعاری داشته باشد و هیچ اعتقادی به اصل موضوع نداشته باشید و فقط بخواهید با این جمله تقوی و تیم تراختور را بکوبید، اما برای ما ملکه ذهن شده که بریتانیا دشمن ایران و ایرانی است و bbc به عنوان «شرکت سخن پراکنی بریتانیا» زیر نظر دولت بریتانیا (انگلیس) فعالیت میکند.

آقای مجری !

خداوند ما و شما را براه راست هدایت کند تا …………

 

یاددداشت از: ساوالان – اردبیل