هیچ مقامی نمی تواند بالاتر از قانون تصمیم بگیرد / هزینه‌کرد شهرداری ها در زمینه تیمداری حرفه ای و ورزش قهرمانی غیرقانونیست!
هیچ مقامی نمی تواند بالاتر از قانون تصمیم بگیرد / هزینه‌کرد شهرداری ها در زمینه تیمداری حرفه ای و ورزش قهرمانی غیرقانونیست!

اویاقلیق: رئیس شورای شهر تبریزدر گفتگو با بیداری آذربایجان گفت: قانون صراحتا گفته است شهرداریها نباید اعتبارات خود را در زمینه ورزش قهرمانی هزینه کنند و در گذشته نیز این امر به صورت غیر قانونی انجام می شده است. موضوع مطرح فعلی، این است که آیا تیم هایی که برای فصل جاری توسط شهرداری تبریز […]

اویاقلیق: رئیس شورای شهر تبریزدر گفتگو با بیداری آذربایجان گفت: قانون صراحتا گفته است شهرداریها نباید اعتبارات خود را در زمینه ورزش قهرمانی هزینه کنند و در گذشته نیز این امر به صورت غیر قانونی انجام می شده است. موضوع مطرح فعلی، این است که آیا تیم هایی که برای فصل جاری توسط شهرداری تبریز بسته شده اند می توانند تا پایان فصل به کار خود ادامه دهند یا باید منحل شوند!

شکور اکبرنژاد در واکنش به این موضوع که ظاهرا توافقاتی برای احیای تیمداری قهرمانی شهرداری تبریز در جریان است گفت: هیچ مرجعی اعم از شورای حل اختلاف استان، شورای شهر و یا هر مقام دیگری نمی تواند تصمیمی بر خلاف نص صریح قانون اتخاذ کند!

وی افزود : امیدوارم امسال تحمیل هزینه های کلان از سوی شهرداری تبریز به شهروندان از بابت ورزش قهرمانی – که مسئولیت آن بر عهده دولت و نه شهرداری ها است – پایان پذیرد.