کلید حل معمای دستگیری مدیر ارشد شهری تبریز در دستان کیست؟!
کلید حل معمای دستگیری مدیر ارشد شهری تبریز در دستان کیست؟!

اویاقلیق: در آستانه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر تبریز، خبری تاسف بار در فضای رسانه ای شهر منتشر شد. خبری که حکایت از دستگیری یکی از مدیران ارشد شهری تبریز به همراه ۴۰ نفر دیگر در یک پارتی و اخذ تست الکل از حضار این پارتی داشت. متعاقب این خبر گمانه زنی […]

اویاقلیق: در آستانه انتخابات هیئت رئیسه سال دوم شورای پنجم شهر تبریز، خبری تاسف بار در فضای رسانه ای شهر منتشر شد. خبری که حکایت از دستگیری یکی از مدیران ارشد شهری تبریز به همراه ۴۰ نفر دیگر در یک پارتی و اخذ تست الکل از حضار این پارتی داشت.
متعاقب این خبر گمانه زنی های بسیاری صورت گرفت؛ برخی از تاثیر این خبر بر قهر دبیری از نامزد شدن در انتخابات هیئت رئیسه می گفتند و برخی دیگر به مدیران ارشد استانی ظنین شده بودند.
به فاصله چند روز از انتشار این خبر، شهردار تبریز ضمن رد شایعه ای که پیرامونش در مورد دستگیری مدیر ارشد شهری مطرح بود، چنین عنوان می کنند که : « در خبر مذکور یکی از مدیران ارشد شهر تبریز گفته شده است و مدیران ارشد شهر تبریز ، خیلی ها در استانداری و فرمانداری را شامل می شود.»
بعد از انتشار این خبر، استاندار آذربایجان شرقی در مصاحبه ای صوتی، تلویحا با مذمت سخنان شهردار تبریز از تشکیل پرونده ای در این مورد و پیگیری های مسئولین ذی ربط و اطلاع رسانی در مورد مدیر ارشد شهر تبریز در روز های آینده خبر می دهد.
با توجه به آنچه که ذکر شد و عدم پاسخگوئی شفاف مسئولین قضائی و انتظامی و اطلاعاتی استان در خصوص دستگیری مدیر ارشد در پارتی، باید از آقای استاندار پرسید که اگر مدیر ارشد دستگیر شده از زیر مجموعه تحت مدیریت جنابعالی نیست، پس چرا اطلاع رسانی در مورد این مدیر ، این قدر به طول انجامیده است؟!
از طولانی شدن روند اطلاع رسانی شفاف این ماجرا، به نظر می رسد که مصاحبه آن روزتان و وعده شما برای آگاهی بخشی عمومی نسبت به خبر دستگیری مدیر ارشد تبریز، اقدامی بیهوده و بنوعی در جهت به فراموشی سپرده شدن قضیه و تسهیل مدیریت برخی ها در سطح مدیران ارشد شهر تبریز است.
حالا که دادستان تبریز خبر دستگیری را نه تائید و نه تکذیب می کند و کسان دیگر هم سعی می کنند با وسیع نشان مصادیق، امکان فرار مجرم از محاکمه در برابر افکار عمومی و قانون را فراهم کنند، شاید تنها مسئولی که بتواند معمای دستگیری مدیر ارشد شهری تبریز را حل کند غیر از آقای خدابخش نباشد.
آقای خدابخش بزودی به دلیل اجرای قانون منع به کارگیری بازنشستگان باید از استانداری آذربایجان شرقی خداحافظی کند. لذا شایسته است که ایشان محافظه کاری و ملاحظات معمول در بین مدیران را کنار گذاشته و حداقل در این قضیه نشان دهند که مدیری مقتدر هستند و حاضر نیستند افکار عمومی بجای مجرم اصلی قضیه فوق، به مدیران خدوم استانداری بدگمان شوند.