آقای اسدی!  ما نگرانیم ، شما چطور؟ /جام حذفی و خوف حذف!!
آقای اسدی!  ما نگرانیم ، شما چطور؟ /جام حذفی و خوف حذف!!

اویاقلیق: درحالیکه سه تن از بازیکنان ملی پوش تراختور که دو تن از آنها از اصلی ترین و موثرترین بازیکنان این تیم هستند، در اردوی تیم ملی بوده و تازه به تیم پیوسته اند، بایستی که این تیم در روز جمعه در خانه حریف با صنعت نفت آبادان بمصاف هم بروند. تیم استقلال ۶ بازیکن […]

اویاقلیق: درحالیکه سه تن از بازیکنان ملی پوش تراختور که دو تن از آنها از اصلی ترین و موثرترین بازیکنان این تیم هستند، در اردوی تیم ملی بوده و تازه به تیم پیوسته اند، بایستی که این تیم در روز جمعه در خانه حریف با صنعت نفت آبادان بمصاف هم بروند.

تیم استقلال ۶ بازیکن و تیم تراختور نیز ۳ بازیکن در اختیار تیم ملی قرار داده است، لاکن از همان اول کار سازمان لیگ زمانی را برای بازی حذفی استقلال پیش بینی نکرد، ولی برای تراختور زمان بازی را مشخص کرد که با فاصله اندکی از برگشت بازیکنان ملی پوش ، مواجه است.

لازم بود که مدیرعامل تراختور، در همان اول ماجرا معترض موضوع و خواهان تغییر زمان بازی میشد که این چنین نشد. تا جائیکه جان توشاک با رسانه ای کردن موضوع، خواهان اقدام باشگاه در خصوص تغییر زمان بازی شد.

علاوه بر این هواداران تیم نیز در رسانه ها نگرانی شدید خود را از دوری بازیکنان موثر تیم ابراز نمودند و از اینکه هیچ حرکتی از سوی باشگاه و در مقام قانونی و اجرائی، از سوی مدیرعامل تراختور صورت نمیپذیرد، در بهت و حیرت فرو رفتند!

انتظار میرفت که بمحض انجام قرعه کشی، از طرف مدیرعامل تراختور هم مکتوب و هم با مصاحبه های لازم ، بطور جدی سازمان لیگ را متوجه درک وضعیت تراختور کرده و خواهان صدور حکم تغییر زمان بازی میشدند، اما بی خیالی عوامل باشگاه و در راس آن مدیرعامل تراختور باعث شد که سازمان لیگ خیلی راحت  و در سکوت معنی دار مدیرعامل تراختور، تغییر زمان بازی را بموافقت تیم صنعت نفت حواله دهد!!

بر همگان روشن است که هیچوقت تیم رقیب حاضر نخواهد شد که از ضعف تراختور استفاده نکند و بازی را به زمانی بیاندازد که این تیم با تمامی بازیکنان آماده و تمرین کرده اش بمصاف نفت آبادان میرود!

شاید آقای دکتر اسدی که راه عباسی، آجرلو و الیاسی را ادامه میدهند و تهران نشین تشریف دارند و از اوضاع تیم بیخبرند، نمیدانند که اولا جام حذفی ، جام شگفتی هاست و قهرمان لیگ قبل در بازی با یک تیم دسته یکی در همان ابتدا حذف شد.
ثانیا تیم نفت بازیکنانی جنگنده دارد که با تمام وجود در این بازی تلاش میکنند و از ساق پای خود میگذرند، زیرا در لیگ برتر نه خوف سقوط دارند و نه قدرت صعود بمیان ۵ تیم صدر جدول !
ثالثا بازی درخانه حریف است و با هواداران خاص آبادان که استادیوم را که داخل شهر است پر خواهند کرد!
رابعا آقای اسدی که به احوالات حال حاضر تیم توجهی ندارند، از کجا بدانند که هواداران تراختور در آبادان در یکی دو سال اخیر به صفر رسیده که آنهم عللی دارد که علت غالب آن رفتار ناهنجار تماشاگران آبادانی است !
خامسا تراختور با شجاعی و دژاگه، تراختور شد و با امیدهاییکه که جان توشاک نا امیدانه دست بدامن آنها شده، نگرانی وجود هواداران را گرفته، هر چندکه  آنها به تیم پیوسته اند اما هیچ تمرینی نداشته اند!
سادسا از بدی شانس ما رقیب ما لیگ برتری است و حکما گفته اند که هرگز دشمن خود را ضعیف مپندارید!

راستی آقای اسدی!

ما نگرانیم ، شما چطور؟

لابد جواب شما با نیشخند و پوزخند همراه است که میفرمائید: اگر نگران بودم، لااقل در رسانه ها مطرح میکردم !

یاد جمله بختیار رحمانی افتادم که بعد از خیانت به تراختور و حذف شدن آن از جام حذفی در ایستاگرامش نوشت:

فدای سرم …..

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل