آقای تابش، در بازی برگشت «هویت تراختور» را به شما نشان خواهیم داد!
آقای تابش، در بازی برگشت «هویت تراختور» را به شما نشان خواهیم داد!

اویاقلیق: جناب آقای تابش! مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان!قدری تاب و توان داشته باشید، هنوز که هنوز است، تراختور آذربایجان از دو فصل محرومیت حادث از عملکرد مدیرعامل غیربومی تبریز ندیده و فدراسیون اصفهانی فوتبال نه تنها براه نیفتاده ، بلکه در حال پنچرگیریست. تراختور کجا و افتخار کجا ؟….. برای ما هنوز مشخص نشده که […]

اویاقلیق: جناب آقای تابش! مدیرعامل محترم باشگاه سپاهان!قدری تاب و توان داشته باشید، هنوز که هنوز است، تراختور آذربایجان از دو فصل محرومیت حادث از عملکرد مدیرعامل غیربومی تبریز ندیده و فدراسیون اصفهانی فوتبال نه تنها براه نیفتاده ، بلکه در حال پنچرگیریست. تراختور کجا و افتخار کجا ؟….. برای ما هنوز مشخص نشده که نامه های متعدد تهدیدآمیز فیفا چگونه و توسط چه کسی بدون دستور اقدام به بایگانی فرستاده شده است: مدیرعامل، آجرلو یا دستگاه عریض و طویل فدراسیون فوتبال اصفهان و یا هر دوی آنها؟
جناب آقای تابش! جوش نزنید! ما هنوز بفکر آن هستیم که چگونه زمین و زمان دست بدست هم دادند تا نگذارند تراختور، قهرمان لیگ چهاردهم شود و سپاهانی که در همان سال و در نیمه های فصل جز کاندیداهای سقوط بود، در آخر فصل تمامی تیمها را درو کرد (و یا کرداندند) و افتخاری بر افتخارش افزودند!
از کدام افتخار تراختور بگوئیم؟ افتخار لایق کسانی است که سه بازی مانده به آخر لیگ چهاردهم توسط یکی از عوامل تبریزی خود به کیانی، ایرانپوریان و سعید آقائی ، قول جذب به سپاهان در سال بعد را میدهند! هم افتخار لایق شماست و هم اخ لاقیات ! مبارک فولاد مبارکه تان!
از بدشانسی اخلاق هم ندارد این تراختور! اگر اخلاق داشت، نیازی نبود که تیم با افتخار اخلاق مدار سپاهان ، درست در زمان وقوع توافق تراختور با المپیاکوس، نامه شما به جلسه برسد تا حصول توافق بهم بخورد.
تا حرف اخلاقیات و سپاهان زرد طلائی می آید، آدم بیاد آن دانشجوئی می افتد که با ماموریت آقایان اخلاق مدار از اصفهان براه می افتد و به یادگار می آید تا در بین هواداران به انتشار شایعه تساوی سایپا-سپاهان دامن بزند و جایزه ای دریافت کند!…. ماموریت آن دانشجو با موفقیت تمام شد، لاکن آقایان اخلاق مدار بوعده خود عمل نکردند و او ماجرا را مو به مو در نشریات لو داد و آقایان اخلاقی مجبور شدند او را دیوانه معرفی کنند!
نا گفته نماند که نشر خبر تساوی در نیمکت تراختور و انتقال آن به بازیکنان ، توسط کسانی بعمل آمده بود که مشخصات آنها را منصوریان، سرمربی نفت، در تلویزیون اعلام کرد!
زیادی حاشیه نرویم که تیم با هویت سپاهان ، با بودجه های با حساب و بی حساب دولتی و بنا به «مصلحت ها» چنان افتخاراتی دوشادوش سرخابی های پایتخت کسب کرده که تیمی مثل تراختور با اینهمه هوادار، «بی هویت» نامیده میشود! بنازم این اخلاقیات را …..

جناب آقای تابش!
به اعصابتان مسلط شوید! هنوز که تراختور راه نیفتاده . حتی هوادارانش هم راه نیفتاده اند! تراختور تازه به چرخهایش باد میزند، هوادارانش هم ،کم کم همدیگر را صدا میزنند تا این تراختور را هول بدهند تا روشن شود…. انرژی خود را به روزی نگه دارید که بازیکنانتان در سهند، نه تنها دروازه تراختور، بلکه خود را گم خواهند کرد!

جناب آقای تابش!

هواداران تراختور، در بازی برگشت «هویت تراختور» را به شما نشان خواهند داد!…. و شما تراختوری را خواهید دید که با پول شخصی یک تراختوری آذربایجانی براه افتاده نه مثل تیمهای با افتخار اخلاق مدار با هویت که با بیت المال مسلمین ، خودنمائی میکنند!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل