تساوی مساوی پیروزی
تساوی مساوی پیروزی

اویاقلیق: تراختور آذربایجان، سپاهان اصفهان را در خانه اش و در کنار حمایت هوادارانش متوقف کرد و یک امتیاز گرفت! اما این تساوی در مقایسه اوضاع و احوال دو تیم، مساوی با پیروزی تراختور بود. قبل ازهمه خسته نباشید میگوئیم به بازیکنان تیم و هوادارانی که در استادیوم حاضر شدند. گفتنی است که سپاهان با […]

اویاقلیق: تراختور آذربایجان، سپاهان اصفهان را در خانه اش و در کنار حمایت هوادارانش متوقف کرد و یک امتیاز گرفت! اما این تساوی در مقایسه اوضاع و احوال دو تیم، مساوی با پیروزی تراختور بود.

قبل ازهمه خسته نباشید میگوئیم به بازیکنان تیم و هوادارانی که در استادیوم حاضر شدند.

گفتنی است که سپاهان با سرمربی سرشناس داخلی و مدیریت مدبرانه ، خیلی زودتر از تراختور بازیکنان خود را جذب و به هماهنگی های لازم دست یافته است.

گذشته از این بازیکنان ستاره و امتحان داده را جمع کرده است که نسبت بهم آشناتر بوده و شالوده تیم خود را حفظ و آنرا ترمیم کرده اند.

اما تراختور چنین وضعیتی را ندارد. سرمربی بطور محض با بازیکنان ناآشناست و اساس تیم را از هم پاشانده و چندین بازیکن متوسط را بدون اطلاع سرمربی جذب تیم کرده اند که حالا روی دست سرمربی و تیم مانده است.

ازطرف دیگر بازیکنان ستاره ای که توسط مالک باشگاه و بدون دخالت مهاجری-خطیبی جذب تیم شده اند، هنوز جا نیفتاده و با بقیه هماهنگ نشده اند!

با همه این اوصاف، تیم اول آذربایجان ، با مدعی اصلی قهرمانی بازی پایاپائی را انجام داد و جرات و جسارت خود را بنمایش گذاشت. حتی اگر تراختور می باخت، باز هم بازی خوبی را انجام داده بود. همانند بازیهای تیم آتاتونی که حتی باختهایش هم از نظر بازی، دلچسب بود.

مطمئنا پیرمرد ولزی، در آینده ، روز بروز بهتر از قبل تراختور را به پیش خواهد راند و همین بازی مقابل سپاهان بایستی هواداران ر اقانع کند که ورزشگاهها را پرکنند، زیرا بازی اخیر، بازی مدعیانه بود و این واقعیت را میرساند که اگر هواداران هوشیار به مسائل تیم باشند و از حضور در استادیومها دریغ نکنند، تراختور امسال میتواند قهرمان هم باشد!

کافی است هوشیار باشیم و از تیم و زنوزی قهرمانی بخواهیم ! خواستن توانستن است……

در حال حاضر، باشگاه سخت بدنبال یک مدافع ششدانگ است و شنیده ها حاکی از آنست که چند تن از بازیکنان فعلی هم کنار گذاشته میشوند تا جا برای ستاره های دیگر باز شود!

اگر چنین شود،…..چـــــــــه شــــــــــــود ؟؟؟؟؟؟؟

 

یادداشت: ساوالان-اردبیل