همه میآئیم به عشق تراکتور، بنام آذربایجان!
همه میآئیم به عشق تراکتور، بنام آذربایجان!

اویاقلیق: روز جمعه تیم اول فوتبال آذربایجان بازی حساسی مقابل استقلال تهران دارد. بازیهای تراختور با سرخابی ها بخصوص در آزادی حساس بوده است، لاکن بازی آینده از چند جهت متفاوت از بازیهای قبلی است و محض همین تفاوتها هواداران تیم اول آذربایجان در تکاپو افتاده اند تا حتما در این بازی حضور داشته باشند. […]

اویاقلیق: روز جمعه تیم اول فوتبال آذربایجان بازی حساسی مقابل استقلال تهران دارد. بازیهای تراختور با سرخابی ها بخصوص در آزادی حساس بوده است، لاکن بازی آینده از چند جهت متفاوت از بازیهای قبلی است و محض همین تفاوتها هواداران تیم اول آذربایجان در تکاپو افتاده اند تا حتما در این بازی حضور داشته باشند.
محرومیت حضور تماشاگران در بازی قبل در تبریز، عطش هواداران تبریزی را برای حضور در آزادی دوچندان کرده است که میخواهند در این سومین بازی تیمشان در کنار تراختور مدعی باشند.

افزون بر این حضور بازیکنان سرشناس داخلی و خارجی هم جذابیت خاص خود را دارد تا هواداران تراختور را از اقصی نقاط کشور به مرکز کشور برساند.

رقیب تراختور، خود هواداران زیادی در تهران دارد که انگیزه دیگری برای هواداران تیم آذربایجانی میشود تا در مقابل هواداران استقلال کم نیاورند!

از طرفی از زمان حضور تراختور در لیگ برتر، هم بازی های تیم آذربایجانی در مقابل تیمهای سرخابی پایتخت که از طرف وزارت ورزش حمایت میشود، حیثیتی بوده و هم برای هواداران تراختور از بابت حضور قابل توجه در آزادی !

بی جهت نیست که رسانه ها و جراید کشوری که در ظاهر و باطن حامی تیمهای سرخابی هستند، با تبلیغات خود مانع حضور هر چه بیشتر هواداران تراختور در آزادی میشوند که نمونه بارز آن مطرح کردن قانون یکطرفه تخصیص ده درصد جایگاهها به هواداران تیم مهمان (تراختور) است!

با این وجود هرساله هواداران تراختور با سماجت خود، بیش از ده درصد جایگاهها را بخود اختصاص میدهند که اغلب این امر با دستور «شورای تامین تهران» میسر میشود.

از خبرهای رسیده از تهران و شهرهای اطراف و نیز از اقصی نقاط آذربایجان ، چنین بر می آید که هواداران تراختور با شور و شوق وصف ناپذیر، آماده میشوند تا روز جمعه ، همچون چند سال قبل، نمایشی بزرگ را از اجتماع آذربایجانیهای عاشق تراختور، بنمایش بگذارند.

هواداران تراختور با حمایتهای چشمگیر مالک باشگاه در هفته های اخیر از تیم اول آذربایجان، امیدوارند که دیگر «مصلحت ها» مانع قهرمانی تراختور نشوند و تراختور با برتری در میادین بتواند جام قهرمانی را، امسال به هواداران هدیه کند!

برای تیم تراختور آرزوی موفقیت میکنیم و از آقای زنوزی میخواهیم که با تداوم همین حمایتها از تراختور، آرزوی میلیونها هوادار تیم محبوب آذربایجان را برآورده سازند!

از هواداران فهیم تراختور هم تقاضای عاجزانه داریم که از هم اکنون این توصیه را ملکه ذهن خود کنند که بدخواهان تراختور و آذربایجان منتظر فرصتند تا کوچکترین خطای هر یک از هواداران تراختور را بزرگ کنند تا ما را بد جلوه دهند !

قبل از آنکه بطرف تهران یا آزادی براه بیفتیم ، بخودمان بقبولانیم که خیلی ها در کمین ما هستند تا از کاه، کوهی بسازند! …. نباید بهانه بدستشان بدهیم!

یاشاسین آذربایجان!

یاشاسین تراختور !

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل