خبرها و شایعات امید بخش از باشگاه تراکتورسازی تبریز!
خبرها و شایعات امید بخش از باشگاه تراکتورسازی تبریز!

اویاقلیق: این روزها برخلاف سابق خبرها و حتی شایعات امیدبخشی از تیم اول آذربایجان بگوش میرسد. جذب دو بازیکن خارجی و نیز قبول نظرات فنی توشاک از طرف مدیریت در خصوص بعضی بازیکنان که جذب یا برکنار میشوند و یا اخذ گزارشهائی مبنی بر تمرینات متنوع و مختلف زیر نظر توشاک که یادآور تمرینات تونی […]

اویاقلیق: این روزها برخلاف سابق خبرها و حتی شایعات امیدبخشی از تیم اول آذربایجان بگوش میرسد. جذب دو بازیکن خارجی و نیز قبول نظرات فنی توشاک از طرف مدیریت در خصوص بعضی بازیکنان که جذب یا برکنار میشوند و یا اخذ گزارشهائی مبنی بر تمرینات متنوع و مختلف زیر نظر توشاک که یادآور تمرینات تونی است، هواداران را به آینده تیم امیدوار کرده است. در جوار اینها شایعاتی مبنی بر جذب دژآگه یا خانزاده که بازیکنانی بی مساله برای تراختور هستند و یا بازگشت سینا عشوری به تمرینات ، باز امیدآفرین هستند.

متاسفانه سابقا بعضی شایعات در خصوص جذب بازیکنان مساله دار با تراختور، صرفنظر از درست یا غلط بودن آنها باعث نگرانی هواداران میشد.

امیدواریم که این شایعات به واقعیت تبدیل شود و نقایص تیم هرچه  زودتر برطرف شده و تیم اول آذربایجان شرایط مدعی شدن را بخود بگیرد!

جای خوشحالی است که در پی انتقادات هواداران، برای اولین بار، بغیر از جناب زنوزی، محمودی مربی بومی تیم نیز در مصاحبه خود از اراده این تیم برای اخذ رتبه ای تا سوم جدول ، حرف بمیان آورده اند.

انتظار میرود که سایر عوامل تیم نیز چنین خواسته و اراده ای داشته باشند و به بازیکنان و کادر فنی روحیه قهرمانی خواهی را تزریق کنند!
برای قهرمانی در فوتبال اگر تمامی شرایط فراهم باشد ولی روحیه قهرمانی در تیم و مسولان و هوادارانش نباشد، نقص بزرگی است. علاوه بر این فوتبال حوادث پیش بینی نشده ای دارد. چه کسی میتوانست تصور کندکه با حضور غولهای فوتبال استقلال خوزستان همه را کنار بزند و قهرمان لیگ شود؟
نیت هارا ، مقصد اورا!!!

هواداران قهرمانی میخواهند و تمام تقلاهای ما بر این اساس است که مسولان تیم را متقاعد کنیم که از فرهنگ گسترش فولادی که همان «حضور» در لیگ برتر و عدم سقوط است بدرآیند و با حمایت هواداران بامید قهرمانی بجنگند!!
در یک هفته اخیر احساس دیگری را میتوان در بیانات مالک باشگاه دریافت کرد. اگر ایشان در مصاحبه اولشان در سیما هم خواهان قهرمانی تراختور بودند، با آن چیزی که الان میگویند و از کلامشان برمی آید متفاوت است و این اراده جدید ناشی از خواست و اصرار هواداران مبنی بر قهرمانی خواهی است و اگر تفکر مالک باشگاه از همان ابتدای تحویل باشگاه آنگونه بود که حالا دارند و در عمل جدیت خود را نشان میدهند، هواداران دیگر هیچ دغدغه ای نداشتند. لاکن هنوز باید چشم براه خبرهائی مبنی بر جذب بازیکنان لازم بمانیم و تا آن روز ، آسوده خاطر نباشیم و نگذاریم که حدت و جدیت جذب بازیکنان ستاره مورد نیاز تیم از طرف مالک باشگاه کمتر شود.
زنوزی اخیرا در اراده خود برای قهرمانی تراختور به نکته ای اشاره میکند که برای اهل فن قابل تشخیص است که از روی صداقت میگوید که انگیزه های لازم را برای قهرمان کردن تراختور دارد. او میگوید که نمیخواسته گسترش را قهرمان کند که فوقش ۵۰۰ نفر از قهرمانی آن شاد میشدند …. اما تراختور هواداران زیادی دارد و…..!
حال برای هواداران تراختور لازم می آید که از تیم قهرمانی بخواهند و از مدیران و اعضای تیم بخواهند که برای قهرمانی، به پیش بروند و مقابله کنند با کسانیکه هم چنان بدنبال آن هستند که تراختور، گسترشی دیگر باشد!

یاشاسین تراختور !

یاشاسین آذربایجان !

یاشاسین آذربایجان خادملری!

یادداشت از: ساوالان – اردبیل