هواداران تراکتورسازی حرف خود را به کرسی مینشانند!
هواداران تراکتورسازی حرف خود را به کرسی مینشانند!

اویاقلیق: بعد از انتقادات هواداران تراختور در فضاهای مجازی و مقاومت آنها در قبال تیم داری «گسترش مآبانه» مسولان تیم پرهوادار تراختور، خبرهای مسرت بخشی را میشنویم! حمایت هواداران از جان توشاک و اعتماد آنها به این پیرمرد فوتبال، مسولان تراختور را بر آن داشته تا دو بازیکن خارجی را جذب کنند که حداقل رزومه […]

اویاقلیق: بعد از انتقادات هواداران تراختور در فضاهای مجازی و مقاومت آنها در قبال تیم داری «گسترش مآبانه» مسولان تیم پرهوادار تراختور، خبرهای مسرت بخشی را میشنویم!

حمایت هواداران از جان توشاک و اعتماد آنها به این پیرمرد فوتبال، مسولان تراختور را بر آن داشته تا دو بازیکن خارجی را جذب کنند که حداقل رزومه قابل قبولی دارند و اینکه در تیم ما جا بیفتند یا نه خدا می داند. آنچه مهم است جذب آنهاست و امیدواریم که سایر بازیکنانی که جایشان خالیست عنقریبا جذب تیم شوند.

خبر امیدوار کننده دیگر بازگشت سینای ترک به تمرینات تیم است که البته قدری با اما و اگر همراه است و با پافشاری هواداران این امر نیز میسر خواهد شد.

ما در مورد کنار گذاشته شدن سینا عشوری توسط آجرلو بخواست بدخواهان تراختور و آذربایجان مطالبی را قبلا نوشته ایم که نیاز به بازگوئی نیست و ذکر همینقدر کافیست که سیناعشوری نه بلحاظ فنی بلکه بخاطر مطالبی که حاوی عشق و علاقه او به تراختور و مردم آذربایجان و نیز ملیت خود داشت و در اینستاگرامش منتشر میکرد، مورد غضب بعضی ها قرار گرفت و باقی قضایا.

سیناعشوری همانست که بنگر بی ادب را در آزادی ادب کرد و محبوب مردم آذربایجان شد. آجرلو سعی کرد با زیر فشار قراردادن گلمحمدی اتهامات فوتبالی به او بزنند که البته همه آنها کشک بود و قضیه چیز دیگری بود که اشاره شد.

روش ما اینگونه بوده و خواهد بود که از اقدامات مثبت و شایسته مسولان تیم استقبال و حمایت و بموقعش نیز انتقادات خود را از عملکرد آنها علنی کنیم.
امیدواریم که اقدامات مثبت بیشتری ببینیم و تعریف و تمجید کنیم!

جمله نویسی برای تعریف و تمجید خیلی راحت و آسانتر از جملات انتقادیست.

قال الله الحکیم فی محکم کتابه الکریم:

فبشر عبادی الذین یستمعون القول فیتبعون احسنه

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل