نقل و انتقال در تراکتورسازی؛ نوبت به خارجی ها رسید!
نقل و انتقال در تراکتورسازی؛ نوبت به خارجی ها رسید!

بعد از متلاشی کردن شالوده تیم تراختور توسط دوستان آقای زنوزی برای «خودشیرینی» که پس از گذشت سه ماه هنوز سمت و شغل آنها در باشگاه مشخص نیست، مصاحبه هائی مبنی بر جذب «ماه ها» و نه «ستاره ها » توسط زنوزی و مدیرعامل تبریزندیده و مهاجری پدیده، مطرح شد و از پس آن هر […]

بعد از متلاشی کردن شالوده تیم تراختور توسط دوستان آقای زنوزی برای «خودشیرینی» که پس از گذشت سه ماه هنوز سمت و شغل آنها در باشگاه مشخص نیست، مصاحبه هائی مبنی بر جذب «ماه ها» و نه «ستاره ها » توسط زنوزی و مدیرعامل تبریزندیده و مهاجری پدیده، مطرح شد و از پس آن هر چند روز از جذب بازیکنی داخلی خبرهائی منتشر شد و بعد از چندی دیدیم که آن بازیکن سر از تیم دیگری در آورد و……..!

چند ماه این گونه هواداران را پیچاندند و نهایتا چند بازیکن تیم دائم السقوط گوس ترش را به تراختور آوردند به اضافه نیمکت نشینهای چندساله نظیر اهل شاخه و طیبی و….!

توشاک ، فرمانده بدون اردو در اردوی ترکیه است ! بعد از آنکه زنوزی هواداران را با شایعه ها سرگرم کرد و بالاخره داد هواداران بلند شد، صحبت از جذب بازیکنان خارجی بتوسط توشاک مطرح شد که چند هفته ای هم اینگونه سرهواداران بی کلاه را شیره مالی کردند و اما حالا که یک هفته دیگر تیم متلاشی زنوزی باید بمیدان برود، شایعه جذب بازیکنان خارجی داغ شده و هر دو سه روزی نام بازیکنی را به رسانه ها میدهند و بعد از چند روز انتظار، شایعه را پس میگیرند!

نگفته پیداست که اینها بعد از شروع مسابقات اعلام خواهند کرد که هنوز فرصت زیادی برای جذب بازیکنان خارجی داریم و ما میخواهیم بهترینها را جذب کنیم چون تراختور لایق بهتریناهست!! یالانچی یه لعنت!!!

و اما کلاغهای خبررسان آورده اند که زنوزی باز هم گوش شنوائی بحرف هواداران ندارد و میخواهدسروش رفیعی را که ۶ ماه باید در انتظار باشد که به تیم محبوبش برگردد، به تراختور بیاورد تا نیم فصل را در تراختور مشغول «تمرین» و آماده سازی برای بازی در پرسپولیس باشد!

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل