باشگاه تراکتورسازی، هر روز بدتر از دیروز!
باشگاه تراکتورسازی، هر روز بدتر از دیروز!

اویاقلیق: در حالیکه کمتر از دو هفته دیگر تراختور باید بمصاف رقیبانش برود، متاسفانه هنوز تیم تراختور حداقل نفرات خود را جذب نکرده است. آنچه جذب شده در کل باندازه کیفیت یک بازیکن فراری داده شده نظیر نادری جوان نیستند چه برسد به کیانی یا ایرانپوریان و غیره! بازیکنان تیم سقوطی گسترش ، برای تراختور […]

اویاقلیق: در حالیکه کمتر از دو هفته دیگر تراختور باید بمصاف رقیبانش برود، متاسفانه هنوز تیم تراختور حداقل نفرات خود را جذب نکرده است. آنچه جذب شده در کل باندازه کیفیت یک بازیکن فراری داده شده نظیر نادری جوان نیستند چه برسد به کیانی یا ایرانپوریان و غیره!

بازیکنان تیم سقوطی گسترش ، برای تراختور ستاره بحساب میآیند و زنوزی که همانند گسترش از تراختور هم غافل است و مدیرعامل تهران نشینی که تا حال آب تبریز را به گلویش نرسانده، فقط قول میدهند و سر هواداران عوام را شیره مالی میکنند!

مدیرعامل تبریز ندیده هر از گاهی مصاحبه ای در میکند و حرفهای ضد و نقیض بزبان آورده و فقط وعده و وعیدمیدهد، در حالیکه حتی یک خبر خوش را ما نمیشنویم!

تنها خبر خوش جذب توشاک بود که برای عده ای خوشحال کننده بود که متاسفانه خبرهای تکمیلی بلافاصله ، خاطر شیرین ما را تلخ کرد . و آن اینکه دو نفر در باشگاه در کمین توشاک نشسته اند که با ناموفق شدن او ، بجایش جلوس کنند و سرمربیگری تیم را در دست بگیرند!

از بدحادثه بهمین منظور پیروانی هم از تهران به تبریز «ارسال» شد تا اینکه «توشاک» قبل از آنکه «پوشاک» زمستانه تبریز را بپوشد، جای او را بگیرد!

برای هواداران تراختور بسیار اندوهناک است که میبینند تیم اول آذربایجان را به چنان جایگاه پائینی آورده اند که در هیچیک از جراید و رسانه ها دیگر نامی از آن نیست و بعنوان تیم مطرح در لیگ ، از آن نام برده نمیشود!

دیگر در فضاهای مجازی سرخابی ها با تراختوریها کل کل ندارند. انگار دیگر تراختوری وجود ندارد.

آیا از ابهت تراختور چیزی باقی گذاشته اند؟

چه کسانی تراختور را به این روز سیاه نشاندند و چه کسانی بیش از دیگران موثر بوده اند و هستند؟

تا شما فکر میکنید تا بجواب برسید، بنده یک راهنمائی میکنم !

*****************

حدود سه ماه پیش جناب مدیرعامل تبریز ندیده جهت اغفال و شیره مالی سرهواداران در ابتدای سکانداری باشگاه تراختور مصاحبه ای فرمودند که عین سوال و جواب را کپی-پیست میکنم :

خیلی شفاف پاسخ بدهید شما هم در تراکتورسازی یک مدیر پروازی خواهید بود؟

“خیر. به هیچ عنوان. کسی که درد تراکتورسازی را شناخته می‌داند مشکلات این تیم از راه دور قابل درمان نیست. من در تبریز اسکان پیدا خواهم کرد تا از نزدیک بتوانم مشکلات تیم را لمس کنم و در راه حل آنها قدم بردارم. اگر درد دل هوادار را نشنوم و مشکلات بازیکنان را ندانم چیست، نمی‌توانم راه درمانی پیدا کنم.»

هواداران محترم تراختور سخنان مدیرعامل تبریز ندیده را بدقت و با حوصله بخوانند و وضعیت آشفته تراختور زنوزی را در نظر بگیرند و بعد خود قضاوت کنند!

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل