هردم از این باغ بری میرسد؛ جابر انصاری در راه تراکتورسازی ؟!
هردم از این باغ بری میرسد؛ جابر انصاری در راه تراکتورسازی ؟!

اویاقلیق: باخبر شدیم که جابر انصاری ، از عاشقان ازلی و ابدی استقلال ، رقیب سنتی تراختور در آستانه پیوستن به این تیم است. نمیدانم که از بدبیاریهای تیم تراختور و هوادارانش است که مدیران این تیم اکثرا بدنبال بازیکنانی بوده اند که با تیم تراختور مشکل داشته اند یا با هواداران آن و نتیجتا […]

اویاقلیق: باخبر شدیم که جابر انصاری ، از عاشقان ازلی و ابدی استقلال ، رقیب سنتی تراختور در آستانه پیوستن به این تیم است.

نمیدانم که از بدبیاریهای تیم تراختور و هوادارانش است که مدیران این تیم اکثرا بدنبال بازیکنانی بوده اند که با تیم تراختور مشکل داشته اند یا با هواداران آن و نتیجتا با مردم آذربایجان و یا با هر دوی آنها که نمونه اش فروزان است که هم در تراختور به اقرار خودش کمکاری کرده بود و هم اینکه هم خون ما نبود و باقی قضایا ، آنهم به اقرارخودش! و یا خیر از بدبیاری نیست و تعمدی در کار است که بازیکنان منفور هواداران در این تیم جمع شوند تا خود عامل موثری باشند برای خالی تر شدن سکوهای ورزشگاهها از هواداران تراختور!

معمولا تیمها از رقبای خود بازیکن نمیگیرند و این مورد نه تنها در ایران بلکه در دنیا جاریست.

تا حال کی دیده ایم که بازیکن استقلال به پرسپولیس برود و بالعکس؟

یا مثلا بازیکنان رئال و بارسا را در نظر بگیرید!

آقای زنوزی ! قربانت گردم!!

بارها این مساله را به مدیران قبلی گفتیم و برای آخرین بار به شما هم عرض میکنیم که سرخابی ها رقیب سنتی ما هستند. خواهش میکنیم از این دو تیم بازیکنی جذب نکنید، علی الخصوص آنهائی را که مثل انصاری و فروزان خونشان را آبی می پندارند و یا آن دیگرانی که خونشان را سرخ پرسپولیسی معرفی میکنند!

جابر انصاری که بازیکن بومی است در گسترش فولاد اوج گرفت و با سرمربیگری خطیبی ، خودی نشان داد اما با تغییر سرمربی دیگر علنا برای تارتار بازی نکرد!

تارتار با عدم موفقیت مواجه شد، چون مهاجمش بطور آشکار بازی نمیکرد و کس جایگزینی نبود! تارتار هم برکنار شد و در نیم فصل کمالوند با انصاری صحبت کرد و قول گرفت که برایش بازی کند، اما برای کمالوند هم بازی نکرد.(لیگ چهادهم)

اما با این اوصاف باید حق را گفت که علی رغم کمکاری آشکار انصاری برای گسترش فولاد که در مصاحبه های سرمربیان تیم بوضوح بیان شده، این بازیکن در مقابل تراختور جانانه بازی کرد!

از بازی های جانانه او بازی برگشت در مقابل تراختور در لیگ چهاردهم است که جابر، جابر دیگری شده بود .چـــــــــــــــرا ؟ نمیدانم که عاقلان دانند!!!

در همان بازی که مساله تبانی چند بازیکن بومی تراختور بنفع گسترش مطرح شد و در نوک اتهامات حبیب گردانی و سامان نریمان جهان بود که عباسی مدیرعامل وقت در خصوص سامان گفت: شما بازی او را در لیگ قهرمانان آسیا با بازی اش در مقابل گسترش مقایسه کنید تا دریابید قضیه از چه قراری بوده!!

در هر حال با جانفشانی بی سابقه انصاری تراختور و گسترش مساوی شدند که همگان پیش بینی میکردند که تراختور صدر جدول براحتی چند گل به گسترش ته جدولی میزند و قهرمان زودرس لیگ میشود!

با این تساوی گسترش از سقوط نجات یافت و تراختور با واقعه جمعه سیاه در حسرت قهرمانی ماند!

و اما سخنی با هواداران تراختور :

عزیزان هوادار ! مطمئنا آنکس که بخاطر او ، انصاری برای تارتار و کمالوند بازی نکرد، باحتمال بسیار بخواست همان شخص که در کمین «توشاک» نشسته، برای تراختور هم بموقعش بازی نخواهد کرد و شکی نیست که با کمک همان فرد انصاری وارد تراختور میشود! الله اعلم ……

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل