دارندگی و برازندگی!!! / بیر الده اوچ قارپیز!
دارندگی و برازندگی!!! / بیر الده اوچ قارپیز!

اویاقلیق: درست است که نیاکان ما بر اساس تجربیات خود در طول زمانها به این نتیجه رسیده اند که « بیر الده ایکی قارپیز اولماز» ، اما آقای زنوزی قصد دارد که خلاف آنرا ثابت کند، آنهم نه با دو هندوانه بلکه با سه هندوانه!! چشم حسود و هواداران تیم اول و آخر آذربایجان کور […]

اویاقلیق: درست است که نیاکان ما بر اساس تجربیات خود در طول زمانها به این نتیجه رسیده اند که « بیر الده ایکی قارپیز اولماز» ، اما آقای زنوزی قصد دارد که خلاف آنرا ثابت کند، آنهم نه با دو هندوانه بلکه با سه هندوانه!!

چشم حسود و هواداران تیم اول و آخر آذربایجان کور که میگفتند: بیر الده ایکی قارپیز اولماز!

حالیا قانون اجازه بدهد یا ندهد جناب زنوزی برخلاف آنچه در ابتدای کار به چنگ آوردن باشگاه تراختور میگفت، قصد دارد که سه تیم فوتبال را تواما داشته باشد.

تراختور مصادره شده و گسترش فولاد را در لیگ برتر و ماشین دربدر شده از خصوصی سازی را در لیگ یک!

دارندگی و برازندگی!!!

توصیه میکنیم به هواداران نوستالژیک ماشین که تعدادشان نیز خیلی اندک است، لااقل در تبریز تیمشان را تشویق و حمایت کنند که به دسته دو سقوط نکند!

تیم گسترش هواداری ندارد که توصیه ای کرده باشیم اما جای خوشبختی است که این تیم در چند سال گذشته راههای سقوط نکردن و در لبه پرتگاه ایستادن را آموخته و جای نگرانی ندارد که نمونه بارز آن تبانی با تعدادی از بازیکنان بومی تراختور در فصل چهاردهم بود که باعث شدند، تراختور از قهرمانی زودرس باز ماند و بعد هم که ماجرای جمعه سیاه بوقوع پیوست!

و اما هواداران مایوس تراختور مظلوم ، بایستی که پرشورتر از قبل باشند تا تیمی را که انتظار داشتیم بعد از مصادره شدن، حداقل در سال اول قدرتمند باشد، از سقوط حتمی نجات بدهند!

هرچند که مالک و مدیران تراختور برای شیره مالی سرهواداران که با پروسه ای دست آنها از اشتراک در مالکیت تیم محروم شده، قولهای موکد قهرمانی داده اند و میدهند و تا دمدمای سقوط هم خواهند داد، لاکن بازیکنان جذب شده و حاضر تیم و امروز و فردا کردنها برای جذب چند نفر باقیمانده، نشان از آن دارد که این تیم ، امسال هم مثل سال گذشته با نذر و نیاز در لیگ ماندگار شود!

در ترکی مثلی داریم که: ایشیق لی جوجه، فالادان بللی اولار!!

میگویند: سالی که نکوست از بهارش پیداست!

جراید و رسانه های محلی و کشوری پر است از تحلیل وضعیت ضعیف تراختور، سوای سرمربی و پیروان، و نیازی نمیبینیم که تکرار مکررات کنیم، فلذا به هوادارانی که دلخوش به ثروت زنوزی و امیدوار به به وعده های او بودند تنها یک نکته را متذکر میشویم که تیمی که هنوز مرکب اولین قرارداد کاپیتانش، خشک نشده میتواند مدعی قهرمانی و غیره باشد؟!

 

یادداشت : ساوالان – اردبیل