قیاس مع الفارق/ الیاسی در مقایسه با کیروش!
قیاس مع الفارق/ الیاسی در مقایسه با کیروش!

اویاقلیق: بازیهای تیم ملی در جام جهانی باعث شده بود که توجه هواداران تراختور، به این تیم کم شود. با تشکر از همه بازیکنان تیم ملی بالاخص آزمون، قوچان نژاد و کریم ساوالان ، لازم دیدیم که مروری داشته باشیم به بعضی مصاحبه ها که در این مدت بازیهای جهانی بعمل آمده و فرصت مناسبی […]

اویاقلیق: بازیهای تیم ملی در جام جهانی باعث شده بود که توجه هواداران تراختور، به این تیم کم شود. با تشکر از همه بازیکنان تیم ملی بالاخص آزمون، قوچان نژاد و کریم ساوالان ، لازم دیدیم که مروری داشته باشیم به بعضی مصاحبه ها که در این مدت بازیهای جهانی بعمل آمده و فرصت مناسبی برای واکاوی آنها بدست نیامده بود.

در این مقوله به مصاحبه آقای الیاسی میپردازیم که بمحض اتمام بازیهای ایران و رضایت نسبی مردم از عملکرد تیم ملی، فرصت را غنیمت شمرده و برای توجیه عملکرد ضعیفشان در جذب بازیکنان ضعیف و مساله دار برای تیم تراختور، اظهار کرده اند که ایشان هم مثل کیروش در جذب بازیکن به «اسم ها» توجه نکرده اند!

میدانیم که مدیریت جدید تراختور که گاها پست و مقام مشخصی هم در باشگاه ندارند و همه کاره هیچکاره هستند و تنها به صرف دوستی با مالک باشگاه فعالیت میکنند، در وهله اول باعث فرار بازیکنان اصلی تیم شده و در مرحله بعدی اقدام به مذاکره و یا جذب بازیکنانی متوسط از تیمهای پائین جدولی و یا مساله دار (محسن فروزان، محسن مسلمان، رفیعی و……) شده اند.

البته بازیکنانی مثل ایرانپوریان و کیانی و ….. که اسکلت تیم را تشکیل میدادند، اسم دار بودند که کار خوبی کرده اند که باعث فرار آنها شده اند، اما مشکل اینجاست که برخلاف گفته آقای الیاسی افرادی مثل فروزان هم جذب شده ، دارای اسم در میان هواداران تراختور است! با این تفاوت که اسم دارهای فراری داده شده، نام نیکی در تیم و در بین هواداران دارند، لاکن اسم فروزان جزء آن «سه محسن» است که هر کدام بنوعی موجب رنجش و نفرت هواداران تراختور شده اند.

یکی از این سه محسن منفور هواداران را بعنوان گلر دوم آوردند و حالا میفرمایند که گلر اصلی است. آن یکی نیامد و سومی هم محسن ترکی بود که در مقابل استقلال و در برابر چشمان بیش از هفتاد هزار هوادار تراختور ، تیم ما را سلاخی کرد که باعث شد با یک امتیاز اختلاف نائب قهرمان شویم.

آقای الیاسی!

قیاس مع الفارق که میگویند، همینست که شما میفرمائید.

مگر بازیکنان بی اسم تیم ملی را بجای کیروش ، آقای تاج جذب کرده بود؟

مگر بازیکنان بی اسمی که شما میفرمائید، تنها با این توجیه که من دوست مالک تیم ملی هستم، انتخاب شده بودند؟

آیا بازیکنان بی اسم تیم ملی را بجای کیروش ، فردی مثل مهاجری یا خطیبی انتخاب کرده بود؟

آقای الیاسی!

چند نفر از این همه بازیکن بی اسمی که مدعی هستید و کیروش آنها را انتخاب کرده بود، توانسته اید به تراختور بیاورید؟؟

از بین اینهمه بازیکنی که فراری داده و یا جذب کرده اید، کدامیک با نظر توشاک بوده؟

آقای الیاسی!

بهتراست بدانید که بازیکنان بی اسمی همچون کریم ساوالان و حاج صفی ، در همین تراختوری که بدست شما افتاده، دارای اسم و رسم بودند!

حال شما با چه تعریفی بازیکنان تیم ملی را که گلچین بازیکنان ایران هستند، بی اسم مینامید؟

اگر تیم ملی با کیروش افتخار آفرینی کرد بخاطر استقلال فکر و عمل کیروش و حمایت فدراسیون از او بود که هر بازیکنی را که خواست، بخدمت گرفت!

آقای عزیز !

با این مصاحبه ها کاری نکنید که هیچ ستاره ای مایل به حضور در تراختور نباشد و «آتو» دست آن کس ندهید که تا حال نشان داده که در هر تیمی که بوده با ستاره ها مشکل داشته و باعث فرار آنها شده؟!!!

شما باید عملکرد توشاک را با کیروش مقایسه کنید نه خودتان را و یا افراد هیچکاره را که صرفا بجهت دوستی با مالک باشگاه خود را همه کاره باشگاه کرده اند.

والسلام علی من التبع الهدی.

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل