هوادارسالاری در تراکتورسازی به تاریخ پیوست !
هوادارسالاری در تراکتورسازی به تاریخ پیوست !

اویاقلیق: حتی بدبین ترین افراد نسبت به زنوزی هم تصور نمیکردند که او احساسات و حساسیتهای هواداران را نادیده بگیرد و یا عمدا در تضاد با آنها عمل کند! تصور بر این بود که در این فصل ، تیم موافق میل هواداران بسته خواهد شد و اگر سیاستی برای نابودی تراختور باشد، از سالهای آینده […]

اویاقلیق: حتی بدبین ترین افراد نسبت به زنوزی هم تصور نمیکردند که او احساسات و حساسیتهای هواداران را نادیده بگیرد و یا عمدا در تضاد با آنها عمل کند!

تصور بر این بود که در این فصل ، تیم موافق میل هواداران بسته خواهد شد و اگر سیاستی برای نابودی تراختور باشد، از سالهای آینده خود را ظاهر خواهد کرد.

اما بنظر میرسد که زنوزی میخواهد ماجرای « هوادار سالاری »در تیم تراختور بخشکاند!

او که در مصاحبه تلویزیونی اش با گفتار عوام پسند اما نامعقول سوار بر موج احساسات هواداران شد و بعبارت دیگر پیروی خود را از روش دیرین «هوادارسواری» ابراز نمود، بهیجوجه در قبال هوادارسواری، هوادارسالاری را قبول ندارد و قصد دارد «گربه را دم حجله بکشد» تا مجرا و امکانی برای اعتراضات در استادیوم باقی نماند!

جذب سه ساله آنکس که علنا در تراختور کمکاری کرد و توهینهای قومیتی به هواداران تراختور روا داشت، و بارها و در هر تیمی «آبی خون» بودن خود را ابراز داشته و یکی از بازیکنان منفور هواداران تراختور است، گربه را دم حجله کشتن است تا حساب دست هواداران بیاید که این تیم دیگر مالک شخصی دارد و دوران تغییر سرمربی یا مدیرعامل توسط هواداران بسر آمده است.

مذاکره برای جذب منفورترین بازیکنی که در مقابل چشمان حداقل ۶۰ هزار هوادار ترک در سهند، ادا و شکلک آن حیوان را در آورد و به ملتی توهین کرد و علی رغم عذرخواهی باشگاه ذوب آهن اصفهان، این بازیکن با مصاحبه هایش بجای عذرخواهی با تاکید بر نیت پلیدش، نمک بر زخم مردم آذربایجان ریخت ، معنایش این است که هوادارسالاری ممنوع !

اینجا دیگر پول حرف میزند و همان پول میگوید که بفکر نگهداری من باش! حال بهر نحو و بهر عنوان ! روزی باجذب فروزان و روز دیگر با جذب محسن مسلمان !

**********

مثل گربه را دم حجله میکشند، چه مفهومی دارد!

گویا در قدیم دامادها برای اینکه عروس را از خود بترسانند، گربه ای را میکشتند تا زهر چشمی از عروس بگیرند و بهترین موقع برای این کار زمان ورود عروس بینوا به اطاق عروس بود!! این مثل زمانی بکار میرود که یکی باید ضرب شست خود را در اول کار نشان دهد!

نتیجه اخلاقی:

اوضاع کواکب و سیر انجم بیانگر آنست که جناب زنوزی با برنامه ای که قبل ها ! آنرا قبول کرده میخواهد با آوردن بازیکنان و افراد منفور به تراختور، ۷۰۰-۸۰۰ هوادار باقی مانده در ورزشگاه را هم فراری بدهد و اگر هم افرادی خیلی سماجت بخرج بدهند و به ورزشگاه بیایند، حساب دستشان بیاید و بدانند که هوادارسالاری پرشورها به تاریخ پیوست!

 

یادداشت از : ساوالان – اردبیل