مدیری با سابقه مشروب فروشی در آموزش و پرورش اردبیل
مدیری با سابقه مشروب فروشی در آموزش و پرورش اردبیل

اویاقلیق: در پی اتفاق تلخ افشا شده در مورد تجاوز در یکی از مدارس غرب تهران، یکی از شهروندان استان اردبیل با ارسال مطلبی به تحریریه پایگاه خبری اویاقلیق خطاب به مسئولان این استان از بی توجهی آنها در انتصاب فردی برای نهاد مهم آموزش و پرورش که سابقه محکومیت قضایی به علت فروش مشروبات الکی […]

اویاقلیق: در پی اتفاق تلخ افشا شده در مورد تجاوز در یکی از مدارس غرب تهران، یکی از شهروندان استان اردبیل با ارسال مطلبی به تحریریه پایگاه خبری اویاقلیق خطاب به مسئولان این استان از بی توجهی آنها در انتصاب فردی برای نهاد مهم آموزش و پرورش که سابقه محکومیت قضایی به علت فروش مشروبات الکی دارد به شدت انتقاد کرده است. در متن یادداشت وی آمده است:

 

 آقای عتباتی (دادستان اردبیل )، آقای دکتر خدابخش (استاندار سابق اردبیل)، خانم موسوی(مدیر کل سیاسی اردبیل) آقای صاحب الزمانی مدیر کل حراست استانداری اردبیل، آقای مدیر کل آموزش و پرورش اردبیل و برخی آقایان قضات دادگستری اردبیل

آیا خبر هتک حرمت به شانزده دانش آموز تهرانی در مکان مقدس مدرسه را شنیده اید؟!؟!

اگر شنیده اید پس حال باید بدانید این همه فریادهای ما برای چه بود!!

فریاد زدیم بگوییم این خیانت به فرزندان معصوم این مرز و بوم است که برای نهاد مقدسی چون آموزش و پرورش یک مشروب فروش را مدیر انتخاب کرده اید. فریاد زدیم بگوییم وای بر ما که با دستان خود ریشه فساد را در جامعه می گسترانیم و بعد برای یک چنین فجایعی اشک می‌ریزیم!!

آقای دادستان عتباتی چرا فرصت ندادید تا برگه های محکومیت شراب فروشی این فرد را تقدیمتان کنم؟! برادر، ما حرفهای خوبی در مورد شما شنیده بودیم!!

آقای دکتر خدابخش چطور توانستید جلوی برکناری فردی را بگیرید که دشمن امنیت و سلامت اخلاقی آینده سازان این مملکت است؟! دکتر، ما شما را فرد مذهبی باور کرده بودیم!!

خانم موسوی چطور توانستید از کلمه حزب استفاده کنید و بگویید: فلانی مهم نیست چه کاره است! می خواهد لاابالی باشد یا مشروب فروش مهم این است که شناسنامه اصلاح طلبی دارد!!
خانم مگر خود شما فرزند مدرسه ای ندارید؟!

آقای صاحب الزمانی چطور توانستید بگویید ما نمی توانیم با برکناری این شخص آبروی او را به خطر بندازیم!! حاج آقا آیا آبروی نداشته یک چنین فردی مهم است یا امنیت اخلاقی و روانی فرزندان پاک و معصوم این مردم؟!؟!

آقای مدیر کل آموزش و پرورش چرا در مقابل نامه های مردم سکوت اختیار کردید!؟ اگر نمی توانستید او را برکنار کنید کاش لااقل کمی مردی به خرج می دادید و استعفای خود را می نوشتید!!

فریاد زدیم، گفتید زبانتان را می بریم! نوشتیم گفتید قلمتان را می شکنیم!حضوری اعتراض کردیم گفتید به بند و ریسمان می کشیمتان!
به خدا قسم این آزادی نیست! زندان بسی شرف دارد به اینکه آزاد باشی و ببینی در حریم مقدس مدرسه کثیف ترین اعمال را انجام می دهند، از خدا اگر مرگ نخواهیم چه بخواهیم!!
که بعد از سالها فریاد ما، هنوز این فرد بر مسند خود تکیه زده است. امروز تهران قربانی داد فردا کدامین دانش آموز معصوم قربانی خواهد شد! به خدا قسم که مرگ بر این زندگی شرافت دارد به کجا باید پناه برد ؟ به چه کسی باید گفت که ای برادران که ای خواهران به خاطر سیاست، مردم را قربانی نکنید ، انسانهای پاک و درستکار را از جامعه حذف نکنید وقتی پاکان حذف شوند جامعه را آلودگی می گیرد!

آی فلان برادران قضات که برای پرونده های ناموسی و اخلاقی کم ترین اهمیتی قائل نمی شوید، شماهایی که مجرمان اخلاقی را به راحتی آب خوردن تبرئه می کنید، شماهایی که قبح جرم را می شکنید و آنرا را رواج می دهید آیا ما واقعا انسان هستیم!؟!؟

جناب آقای دادستان ! تجاوز به فرزندان معصوم این ملت جنایت است اما جنایت اصلی زمانی اتفاق می افتد که عامل فساد را بر پشت میز می نشانیم! بنده دیگر با آن افراد فوق الذکر کاری ندارم، وقتی ایمان و منطق آنها شناسنامه حزبی افراد است پس فقط خدا باید به دادشان برسد!!

اما حرف من الان با شماست از بعضی ها شنیده بودم که شما وجدان کاری بالایی دارید پس اگر درست است این وجدان کاری شما را موظف می کند این مدارک را ببینید چرا که فردا روز در دادگاه عدل الهی از همه ی ما سوال خواهد شد و می دانیم در جایی که خدا قاضی باشد حکم غلطی صادر نمی شود پس تا دیر نشده تا یک چنین جنایتی در استان ما اتفاق نیافته تا در دادگاه عدل الهی محکوم نشدیم ، لطفا کاری بکنید بی شک این مسئله پشت پرده خیلی از مسائل دیگر را برای شما روشن خواهد کرد.

یک شهروند استان اردبیل