هواداران تراختور و مالک تراختور!
هواداران تراختور و مالک تراختور!

اویاقلیق: با همه انتقاداتی که به واگذاری باشگاه تراختور بجای «خصوصی سازی» و زمان نامعمول و نامعقولی که به این عمل اختصاص یافته بود، وارد میشود که رئیس هیات فوتبال استان هم بطور واضح و موکدا بیان داشته ، لاکن بمرحله ای رسیده ایم که نه ارگانهای مردمی و نه هواداران نتوانستند، سهمی در این […]

اویاقلیق: با همه انتقاداتی که به واگذاری باشگاه تراختور بجای «خصوصی سازی» و زمان نامعمول و نامعقولی که به این عمل اختصاص یافته بود، وارد میشود که رئیس هیات فوتبال استان هم بطور واضح و موکدا بیان داشته ، لاکن بمرحله ای رسیده ایم که نه ارگانهای مردمی و نه هواداران نتوانستند، سهمی در این تیم داشته باشند تا بطور قانونی بتوانند در امور آن دخالت مستقیم داشته باشند و بعد از چند ساعت و یا روز، علی رغم امروز و فردا کردنها، مالک باشگاه که تنها مشتری است، معرفی خواهد شد.

از خدا میخواهیم که آخر و عاقبت تیم مردمی ما را بخیر کند و مبارک مالک و هواداران باشد.! انشاء الله…..

در یک فضای مجازی سوال شده بود که از مالک باشگاه چه میخواهید؟

در جواب ، هواداران به جذب سرمربی خوب خارجی و بازیکنان ستاره و….. اشاره کرده بودند و تنها نکته ای که به آن اشاره نشده بود و از مالک باشگاه -زنوزی- خواسته نشده بود، مثل «بیر ال ده ، ایکی قارپیز اولماز» بود !!

زنوزی دو تیم متفاوت ، یکی در لیگ یک و دیگری در لیگ برتر دارد که گفته میشود، یک شخص نمیتواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد! جناب نصیرزاده که مدیریت گسترش را بعهده دارد، اخیرا این ماده قانونی را رد کرده و گفته که زنوزی میتواند دو تیم در لیگ برتر داشته باشد و منعی ندارد!

عرض ما تائید یا تردید قانون نیست و اینکه یک شخص قانونا میتواند دو یا سه تیم داشته و یا نداشته باشد نیست بلکه عرض ما بعنوان هوادار اینست که «خدا یکی یار یکی، دل یکی دلدار یکی!»

تراختور برای مردم آذربایجان ، بیش از یک تیم فوتبال است، و این حرف بنده که خیر، حرف رئیس جمهور است و مالک باشگاه از این گفته باید نتیجه بگیرد که اگر خواهان محبوبیت بین مردم آذربایجان است، بایستی تمامی هم و غم او تیم تراختور باشد و تمامی نیروی فکری و مالی خود را بکار گیرد تا تراختور را به قله افتخارات بنشاند و این امر میسر نمیشود مگر اینکه جناب زنوزی در اسرع وقت با واگذاری دو تیم دیگر ، فکر و ذکر خود را تنها و تنها متوجه «تیم پرهوادار تراختور» کند که هوادارانی نه تنها ایرانشمول بلکه فرامرزی دارد!

مسلما افرادی که در تیمهای ماشین و گسترش دارای منافع شخصی هستند، مخالف واگذاری این دو تیم خواهند بود و هواداران تراختور هم باید که فریب توجیهات آنها را نخورند و بخصوص در جراید و رسانه ها جوابگوی چنین افرادی باشند که به فکر منافع خود هستند، نه منافع پرشورها !!!

پیشاپیش ، به عنوان هوادار، حمایت همه جانبه خود را از مالک شخصی باشگاه اعلام داشته و آنچه لازمه گفتن هست، بموقع یادآوری خواهیم کرد! همانند همین مثل که :«بیر ال ده ، ایکی قارپیز اولماز» ….. حتما ایکیسیده توشوب سیناجاقلار…..

 

یادداشت: ساوالان – اردبیل