دهن کجی آجرلو به هواداران میلیونی تراکتور!
دهن کجی آجرلو به هواداران میلیونی تراکتور!

اویاقلیق: درحالیکه عالم و آدم از سوء مدیریت مدیرعامل تهرانی و تهران نشین باشگاه تراختور به ستوه آمده اند و رسانه ها پر است از اعتراض به آجورلو ، اما این مدیرعامل نامرئی و ناشناس همچنان به اعمال ضدتراختوری و غایتا ضد مردم آذربایجان ادامه میدهد! کتمان و بی محلی به نامه های تهدیدآمیز فیفا […]

اویاقلیق: درحالیکه عالم و آدم از سوء مدیریت مدیرعامل تهرانی و تهران نشین باشگاه تراختور به ستوه آمده اند و رسانه ها پر است از اعتراض به آجورلو ، اما این مدیرعامل نامرئی و ناشناس همچنان به اعمال ضدتراختوری و غایتا ضد مردم آذربایجان ادامه میدهد!

کتمان و بی محلی به نامه های تهدیدآمیز فیفا که باعث شده تیم اول آذربایجان از جایگاه قهرمانی به لبه پرتگاه سقوط به لیگ یک قرار گیرد، عمل ضدتراختوری بسیار بزرگی است که توسط آجرلو و با سکوت فدراسیون انجام شده است.

در حالت خوش بینی ما خیال میکردیم که کتمان نامه های فیفا از روی غفلت و مسامحه مدیرعامل تهران نشین و عواملش بوده که انتظار میرفت، حداقل از قصور و ضعف عملکرد خود، از مردم عذرخواهی کند که تاحال نکرده است.

اما ملاحظه دیگر عملکردهای آجرلو جای شک نمیگذارد که جواب ندادن به نامه های فیفا که باعث فروپاشی تیم شده، چندان از روی سهو و ضعف آجرلو نبوده و بنظر میرسد که این آدم مصمم است، هم تیم را مضمحل کند و هم هوادارانش را بکوبد!!

در فصلی که تراختور با پرسپولیس ، برای قهرمانی در کورس بودند، آجرلو اضافه خدمت شش ماهه سروش رفیعی را حل کرد و این بازیکن موثر در تراختور را به پرسپولیس داد که با رفتن رفیعی شیرازه تیم تراختور از هم پاشید و شکستهای تراختور شروع شد! اضافه خدمت نورالهی را حل و تحویل پرسپولیس داد!

همه اینها بکنار، اما در گرماگرم بحران تیم تراختور و اعتصاب بازیکنان و اعتراض هواداران در استادیوم به بی لیاقتی و بی کفایتی آجرلو، این آدم بجای اینکه وقعی به هواداران و تیم بگذارد، مشغول حل و فصل اضافه خدمت عالیشاه بازیکن پرسپولیس میشود، که با کلی مصاحبه های ضدتراختوری و ضدآذربایجانی و حرکات خلاف قوانین اداری و خدمت سربازی، افکار عمومی را جریحه دار کرده و مضافا تهدید کرده بود که بمحض ترخیص، حرفهایش را خواهد گفت!

ما مدام از دشمنان و بدخواهان تراختور و هوادارانش سخن رانده ایم. حال وقت آن است که با خود فکر کنیم که دشمن باید شاخ و دم داشته باشد تا بگویند این آدم دشمن تراختور است؟

دهن کجی آجرلو به هواداران با حل ایام خدمت باقیمانده عالیشاه، برای اهداء به پرسپولیس نباید نادیده گرفته شود و بایستی هواداران پاسخ لازم رابه آجرلو بدهند!

در خاتمه از توجه نماینده محترم تبریز، آقای بیگی، استاندار سابق اذربایجان شرقی تشکر میکنیم که معترض اداره ضعیف باشگاه تراختور توسط یک آدم تهران نشین شده اند!

حقیر برای آقای بیگی حرمت قائلم، زیرا در آزادی همراه ما بود و توهین های نژادپرستانه پرسپولیسی ها را با هم میشنیدیم!

استاندار قبلی تراختور را نشناخته رفت، امیدواریم استاندار  فعلی آذربایجان شرقی تراختور را دریابد!

 

یادداشت از: ساوالان – اردبیل