وطن پرست به دنبال چیست؟
وطن پرست به دنبال چیست؟

اویاقلیق – علیرضا نصری: میلاد وطن پرست متولد سال ۱۳۶۶ از شهر تبریز است. تحصیلات وی در رابطه با روابط بین الملل میباشد. ورود او به صدا و سیما برای اولین بار در سال ۸۹ به عنوان دستیار تهیه صورت گرفت. وی پسر علی اصغر وطن پرست، مجری و گوینده رادیو و تلویزیون است. وی […]

اویاقلیق – علیرضا نصری: میلاد وطن پرست متولد سال ۱۳۶۶ از شهر تبریز است. تحصیلات وی در رابطه با روابط بین الملل میباشد. ورود او به صدا و سیما برای اولین بار در سال ۸۹ به عنوان دستیار تهیه صورت گرفت. وی پسر علی اصغر وطن پرست، مجری و گوینده رادیو و تلویزیون است. وی همواره ورود خود به صدا و سیما را مرهون فعالیت ها و استعداد های ذاتی خود میداند و در مصاحبه های خود گفته که پدرش قبل از ورود وی به صدا و سیما به مسئولان این سازمان اعلام کرده که به اسم وی توجهی نکرده و تنهادر صورت شایستگی از وی استفاده کنند.

اولین گزارش وطن پرست مربوط به بازی خارج از خانه تراکتور سازی در جام باشگاه های آسیا و در مقابل الریان قطر میباشد که وی فرصت گزارش این بازی را از رادیو بدست آورد. پس از رفتن مجتبی ساعی گزارش گر اول صدا و سیما آذربایجان شرقی به خدمت مقدس سربازی در سال های اخیر وطن پرست بیشتر توانست در امر گزارش گری عرض اندام کرده و با نبودن رقیب جدی به عنوان گزارشگر توانا، خودش را مطرح کند.
منتقدان او میگویند وطن پرست با گزارش هیجانی و احساسی و سوء استفاده از شور و احساسات طرفداران تراکتورسازی و با مطرح کردن خودش به عنوان طرفدار دو آتیشه این تیم و همچنین قرار دادن خودش در مقابل تیم های پایتخت، قصد مطرح کردن و بالا برن محبوبیت خود  را دارد. آن ها معتقدند میلاد در بیشتر برنامه های خود موسوم به موج فوتبال، قصد دارد سمت و سوی این برنامه را به تخریب این تیم تبریزی ببرد و هدف وی را از این کار بالا بردن تعداد بیننده این برنامه و مقایسه خود با عادل فردوسی پور و برنامه ۹۰ را دارد. البته وطن پرست همیشه این ادعا را کذب محض خوانده و خود را هوادار اصیل تراکتور سازی میخواند و تنها هدف این برنامه را انتقاد سازنده میداند.

آخرین حاشیه بوجود آمده توسط برنامه موج فوتبال و مجری این برنامه ، مربوط به یکشنبه شب گذشته است. جایی که وطن پرست خود را نماینده هوادرانی خواند که نسبت به نتایج این فصل تراکتورسازی و مدیریت این تیم توسط آجرلو ناراضی هستند. وی با ذکر این موضوع که قرار بوده مصطفی آجرلو مدیرعامل باشگاه تراکتورسازی در این برنامه حضور یابد، در حرکتی سمبلیک با صندلی خالی به گفت و گو پرداخت و انتقاد های تندی را علیه آجرلو مطرح کرد. البته مدیر رسانه ای این تیم به سرعت نسبت به این موضوع واکنش نشان داد و عنوان کرد آجرلو هیچ قولی بابت حضور در این برنامه نداده است و ادعای وطن پرست بابت دعوت از آجرلو را رد کرد. مدیر رسانه ای تیم اعتراض هوادار را کاملا حرفه ای دانست که قطعا باید انجام شود ولی در مقابل از رویکرد ناپسند و تخریبی این برنامه به شدت انتقاد کرد.

آجرلو نیز در نامه ای جداگانه به رئیس صدا و سیما آذربایجان شرقی نسبت به این حرکت وطن پرست و بدبین کردن هواداران اظهار گلگی کرد و اعلام کرد قصد پاسخگویی و شفاف سازی در فضایی آرام را دارد.
وطن پرست اولین بار نیست که بی پروا به مسئولان تراکتور حمله میکند . او سابقه برخورد تند به مدیران و مربیان سابق این تیم را دارد. وی در گذشته در برنامه زنده تلوزیونی امیر قلعه نویی را متهم به استفاده از ادبیات نامناسب در مصاحبه های خبری کرده بود.
در حالی که هدف رسانه روشن سازی و آگاه کرن مردم میباشد، مطرح کردن چنین مسائلی از دیدگاه بعضی از هواداران تراکتور در چند هفته  مانده به پایان لیگ و فشار آورن و وارد حاشیه کردن تراکتورسازی آن هم از یک رسانه بومی غیر قابل هضم به نظر می رسد. در مقابل بعضی دیگر از هواداران این تیم عامل همه ناکامی ها را شخص آجرلو و حل همه مشکلات را در گرو رفتن وی می دانند.

شما بگویید وطن پرست به دنبال چیست؟
کمک به بهبود حال کنونی یا تنگ تر کردن محدوده حواشی به تیم تراکتور ؟