بوسنی پایتخت گردشگری مسئولان تبریز ۲۰۱۸
بوسنی پایتخت گردشگری مسئولان تبریز ۲۰۱۸

اویاقلیق: همین چند وقت قبل بود که شاخ شمشاد، بولدوزر فرهنگی یکی از بزرگترین سازمانهای شهری تبریز در اقدامی محیر العقول و در برنامه زنده تلویزیونی چشم انداز گردشگری سازمان را رونمائی کرد: جاده آبادانی و رفع فقر ملازینال از بوسنی می گذرد! هنوز جای زخم سنگینی سخن ایشان التیام نیافته بود که شهردار تبریز […]

اویاقلیق: همین چند وقت قبل بود که شاخ شمشاد، بولدوزر فرهنگی یکی از بزرگترین سازمانهای شهری تبریز در اقدامی محیر العقول و در برنامه زنده تلویزیونی چشم انداز گردشگری سازمان را رونمائی کرد: جاده آبادانی و رفع فقر ملازینال از بوسنی می گذرد!

هنوز جای زخم سنگینی سخن ایشان التیام نیافته بود که شهردار تبریز ضربه کاری را زد.

درست در زمانی که برای جهانگیری (معاون اول رئیس جمهور) از اقدامات موثر دولت فعلی برای سیراب کردن دریاچه ارومیه با قایق چوبی، پُز می دادیم و از رشد پرورش شتر و از برنامه های پیش رو برای برگزاری مسابقات جهانی شتر سواری دولا دولا در وسط دریاچه ارومیه زبان درازی می کردیم، آقای شهردار تبریز در حال خلق کرامتی بس بزرگتر و تاثیر گذارتر بودند.

اینجاست که باید پرسید برنامه دقیق سفر شهردار تبریز برای وصل و ارتباطات گردشگری چرا کاملا اتفاقی با تعطیلات عید تقارن پیدا کرده است؟!
این اتصالات پرفشار فرهنگی دقیقا کی به کار تبریز ۲۰۱۸ خواهد آمد؟!

میزان جذب گردشگر از بوسنی در شهر تبریز چقدر است که معاون فرهنگی سازمان شهرداری تبریز موانع رفع فقر از ملازینال را آنجا کشف و شهود می کند و رئیس سازمان در بحبوحه اولین فصل حضور گردشگران در عید نوروز، ترک دیار کرده تا در بوسنی اقدامات اداری سازمان را شخصا انجام دهند؟!

مگر این سازمان عریض و طویل قدرت پرورش #کبوتر_نامه_رسان را هم‌ ندارد تا شهردار تبریز در عید نوروز میزبان میهمانان رنگارنگ شهر تبریز باشد؟!

 

یکی از فعالان رسانه ای تبریز به کنایه گفته است: “شهردار تبریز برای صله ارحام شهر خواهر خوانده تبریز، عزم بوسنی گردی در ایام عید را کرده بودند” اما بی تعارف باید گفت که احتمالا اشتباهی رخ داده است و باید متخصصین امر بررسی لازمه را انجام دهند!

از قرار معلوم تبریز صیغه بوسنی شده است!

چه کسانی این آقای خواهر را بدون اخذ #مهریه و مشخص کردن حد و مرز تمکین، به ما قالب کرده است؛ باید پاسخگو باشند.

آنچه که مشاهدات عینی از سِرّ درون مسافران بوسنی، خبر می دهد؛ فعلا مسئولین شهری هر از چند گاهی برای انجام تمکین لازم در بوسنی سکوت می کنند.

نکته جالب تر اینکه از برکات همنشینی و … با آقای خواهر ، مشکلات عدیده این شهر در حال رفع شدن است.

تقسیم کار جالب مسئولین شهری برای جلب رضایت آقای خواهر، خیلی هماهنگ و حساب شده است. یکی در بوسنی راه نجات فقر ملازینال را پیدا می کند و دیگری جهت رونق گردشگری تبریز در روزهایی که باید میوه عملکرد مدیران چیده شود، بدنبال ارتباط گیری و التماس دعا از آقای خواهر است تا ورود گردشگر اروپایی جهت بازدید از استانی در ایران که حجم قابل توجهی حاشیه نشین را میزبانی می کند، تسریع کند.

خلاصه سخن اینکه امیدواریم این نوع بازی هماهنگ تیم فرهنگی و مدیریت کلان شهرداری تبریز برای جذب گردشگر، همانند همکاری و هماهنگی دو عروسک نوستالژیک دهه شصتی ها، ختم به خیر شود.