مژده به پرشورها ! تیم فوتبال تراختور، قهرمان سوپرلیگ وزنه برداری کشور میشود!!
مژده به پرشورها ! تیم فوتبال تراختور، قهرمان سوپرلیگ وزنه برداری کشور میشود!!

  اویاقلیق: بعله، درست نوشتیم و درست خواندید! اگر باور ندارید به خبرهای جراید نگاه کنید: شنبه: تراختوریها بعد از باخت در استخر ریکاوری کردند/ تشخیص شدت مصدومیت هافبک تراختور، چهار ماه وقت لازم دارد! یکشنبه: تراختوریها در سالن وزنه زدند! / پزشک تراختور: مهاجم تراختور باحتمال زیاد رباط پاره کرده! دوشنبه: در غیاب گلمحمدی، […]

 

اویاقلیق: بعله، درست نوشتیم و درست خواندید! اگر باور ندارید به خبرهای جراید نگاه کنید:

شنبه: تراختوریها بعد از باخت در استخر ریکاوری کردند/ تشخیص شدت مصدومیت هافبک تراختور، چهار ماه وقت لازم دارد!

یکشنبه: تراختوریها در سالن وزنه زدند! / پزشک تراختور: مهاجم تراختور باحتمال زیاد رباط پاره کرده!

دوشنبه: در غیاب گلمحمدی، تراختوریها زیر نظر مربی بدنساز، وزنه زدند! / مدافع تراختور بعلت آسیب دیدگی در بازی روز جمعه نتوانست وزنه بزند و سالن را ترک کرد تا فیزیوتراپی کند!

سه شنبه: بعلت تمرین تیم لیگ یکی (سوگلی) در چمن عاشورا، تمرینات تراختور تعطیل شد! / پزشک تراختور گفت: برخلاف شایعات؛ مدافع با تجربه تراختور که شش ماه پیش مصدوم شده، هنوز به زمان بیشتری نیاز دارد تا بهبود یابد!!

چهارشنبه: تمرینات تراختور در حضور پرشورها پیگیری شد!/ بازیکن سرباز تراختور، بعلت پیچ خوردن پایش، هنگام نرم دوی، مصدوم و جهت معاینات به بیمارستان منتقل شد! / پزشک تیم، اظهار کرد که جای نگرانی نیست و با سه چهار هفته استراحت، این بازیکن در اختیار تیم خواهد بود!
پنجشنبه: بازیکنان بهمراه سرمربی در سالن وزنه زدند!/ گلمحمدی گفت: شایعه زمین خوردن و شکستن سر گلر دوم تیم ، شایعه دشمنان است و تنها پای این بازیکن هنگام خروج از محل تمرین، پیچ خورده که شکر خدا آسیب دیدگی گلر اول تیم، برطرف شده و هواداران نگران نباشند!
جمعه: در آستانه دیدار با استقلال خوزستان در تبریز، تراختوریها در سالن وزنه زدند! / پزشک تیم گفته: در تمرین روز چهارشنبه در چمن عاشورا، اکثر بازیکنان سرما خورده اند که ما سعی میکنیم آنها را برای بازی بعد آماده کنیم، ضمنا میزان مصدومیت دو بازیکن تیم که در روز چهارشنبه دچار آسیب دیدگی شده اند، بعد از ام.آر.آی مشخص میشود!!!
*****************
درست است که گل محمدی باعث حذف تیم تراختور از جام حذفی شد و تیم را به ته جدول چسبانده، اما خداوکیلی ، با تمرینات وزنه برداری که به بازیکنان تراختور میدهد، امیدهایمان برای قهرمانی تراختور در لیگ وزنه برداری کشور زیاده شده است! با اینحال که بازیکنان تراختور، در هر بازی یکی دو نفر، مجروح و مصدوم به همراه دارد، اما با همان دو سه بازیکن سالم باقیمانده ، حتما و حتما آقا یحیی، جام وزنه برداری را از آن تیم فوتبال تراختور خواهد کرد!
البته اینهمه تمرینات وزنه برداری در سالن، از روی همان متدی صورت میگیرد که حسین رضازاده را قهرمان کرد!
انصافا باید از یحیی تشکر کرد که با سعی و مدیریت ایشان، زمان و مقدار وزنه زدنهای تیم تراختور، چندین برابر تمرینهای رضازاده است!
و جای هیچگونه شکی باقی نمیماند که که یحیی تیم ما را قهرمان وزنه برداری میکند!….حال گیریم که نصف تیم ، مصدوم و یا تلف بشوند، باز ارزشش را دارد!

با تشکر از همه عوامل تیم / ساوالان – اردبیل