توزیع روزانه ۱۵ هزار لیتر بنزین سوپر در زنجان
توزیع روزانه ۱۵ هزار لیتر بنزین سوپر در زنجان

مسعود شینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنزین سوپر مورد نیاز استان زنجان از تهران تخصیص می یابد و روزانه ۱۵ هزار لیتر بنزین سوپر از طریق سه جایگاه در شهرهای ابهر و زنجان عرضه می شود.به گفته وی، سهمیه زنجان از این میزان سهمیه بنزین سوپر ۱۰ هزار و […]

مسعود شینی روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: بنزین سوپر مورد نیاز استان زنجان از تهران تخصیص می یابد و روزانه ۱۵ هزار لیتر بنزین سوپر از طریق سه جایگاه در شهرهای ابهر و زنجان عرضه می شود.
به گفته وی، سهمیه زنجان از این میزان سهمیه بنزین سوپر ۱۰ هزار و ابهر نیز پنج هزار لیتر است.
رئیس بازرگانی شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: از پنج هزار لیتر سهمیه ابهر فقط یکهزار و ۵۰۰ لیتر به دلیل نبود استقبال مورد استفاده قرار می گیرد و مازاد آن در زنجان استفاده می شود.
شینی یادآور شد: جایگاه های ولی عصر و مهر زنجان و پارسیان صدف ابهر دارای مخزن و تلمبه جدا برای بنزین سوپر هستند.
وی با بیان اینکه در حال حاضر امکان افزایش سهمیه ۱۵ هزار لیتری بنزین سوپر در زنجان وجود ندارد، خاطرنشان کرد: چنانچه محصولات پالایشگاه وزارت نفت در بندر عباس وارد مدار خرید شود امکان تامین بنزین بدون سرب و افزایش سهمیه بنزین سوپر برای استان زنجان وجود دارد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان دارای ۵۳ باب جایگاه عرضه فرآورده نفتی مایع و ۴۰ باب جایگاه عرضه سی ان جی است.
هموطنان در صورت مواجهه با هرگونه مورد تخلف، انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار مورد را با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا از طریق شماره ۳۰۰۰۲۴۹۶۲۷ در طول ۲۴ ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی** انتشار دهنده: رویا رفیعی