گزارش ‘ نفس های گرفته مطبوعات استان اردبیل ‘ در این جشنواره از سوی هیات داوران بعنوان گزارش برتر برگزیده شد.همچنین در این بخش زهرا رضازاده بعنوان برگزیده دوم از خبرگزاری تسنیم و سجاد ناصرآزاد برگزیده سوم از نشریه آسمان اردبیل انتخاب شدند . در بخش تیتر جشنواره نیز محمدرضا فرض‌الهی از خبرگزاری تسنیم مقام […]

گزارش ‘ نفس های گرفته مطبوعات استان اردبیل ‘ در این جشنواره از سوی هیات داوران بعنوان گزارش برتر برگزیده شد.
همچنین در این بخش زهرا رضازاده بعنوان برگزیده دوم از خبرگزاری تسنیم و سجاد ناصرآزاد برگزیده سوم از نشریه آسمان اردبیل انتخاب شدند .
در بخش تیتر جشنواره نیز محمدرضا فرض‌الهی از خبرگزاری تسنیم مقام سوم را ازآن خود کرد و هیات داوران اثری را به عنوان مقام اول و دوم انتخاب نکرد.
خیات داوران این جشنواره در بخش خبر سمیه دادرس از خبرگزاری تسنیم را بعنوان رتبه اول، علی انوار از خبرگزاری ایسنا را بعنوان رتبه دوم و فرهاد خائف از نشریه اردبیل فردا را بعنوان رتبه سوم برگزیدند.
در بخش یادداشت و سرمقاله نیز حاتم رسولی از نشریه خط هشت رتبه اول، پریسا فتحی‌پور از روزنامه همشهری رتبه دوم، مهدی پورجم از نشریه آسمان اردبیل رتبه سوم را کسب کردند و آثار مسعود لاهوت از خبرگزاری فارس و افسون جبارزاده از نشریه آفتاب ساوالان نیز به عنوان آثار شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش عکس نیز اثر زهرا حدادیان به عنوان مقام سوم معرفی شد. در این بخش هیات داوران هیچ اثری را به عنوان مقام اول و دوم معرفی نکرد، ولی آثار علی انوار از خبرگزاری ایسنا، موسی تقوی نمین از خبرگزاری صدا و سیما و ساجد یعقوبی از خبرگزاری بسیج نیز شایسته تقدیر معرفی شدند.
در بخش گزارش خبری تلویزیونی نیز آثار نسیم دانشور عالی، آذین مجیدزاده و علی اعتباری از باشگاه خبرنگاران جوان به ترتیب مقام های اول تا سوم شدند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا ، شهرام محمدی دبیر هیات داوران سومین جشنواره رسانه ای ابوذر استان اردبیل درآیین اختتامیه این جشنواره گفت: هدف از برگزاری سومین جشنواره رسانه ای ابوذر تجلیل از رسانه ها و خبرنگارانی است که در عرصه اطلاع رسانی و تنویر افکار عمومی فعالیت دارندضمن اینکه در این آیین به صورت ویژه از رحیم نوعی اقدام سردار هشت سال دفاع مقدس و ازسرداران مدافع حرم نیز تجلیل می شود.
وی افزود: سردار نوعی‌اقدم رسانه زنده و پویایی است که در جنگ با داعش پیام مقاومت را در جهان اسلام طنین انداز کرد .
محمدی با بیان اینکه حدود یک هزار اثر در بخش‌های مختلف رادیوتلویزیونی، مطبوعات و خبرگزاری به دبیرخانه جشنواره ارسال شده بود، افزود: در مرحله اول ۷۵۹ اثر برای داوری انتخاب شد و در بین آثار ارسال شده بخش های یادداشت، سرمقاله و گزارش در حد عالی بودند.
وی اضافه کرد: این توانمندی در شورای بسیج رسانه استان ایجاد شده تا این جشنواره را از سال آینده به صورت منطقه‌ای برگزار کند و تلاش می شود اتحادیه رسانه‌های قفقاز در استان اردبیل راه‌اندازی شود .
در این جشنواره همچنین از خانواده مدافعان حرم و سردار نوعی اقدان نیز تجلیل شد.
خبرنگار:یعقوب شاددل** انتشار دهنده : سیفعلی موسی زاده
۷۱۱۰/۶۰۱۶