فوریت های پزشکی زنجان با ۴۰۰ نیرو در طرح زمستانی مشارکت دارد
فوریت های پزشکی زنجان با ۴۰۰ نیرو در طرح زمستانی مشارکت دارد

دکتر علیرضا زراعتچی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح امداد زمستانی ۹۶ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به ۵۲ پایگاه شهری و جاده ای و اورژانس هوایی زنجان از روز دوشنبه /۲۰ آذر/ آغاز شد.وی زمان پایان این طرح زمستانی […]

دکتر علیرضا زراعتچی روز سه شنبه با اعلام این خبر به خبرنگار ایرنا افزود: اجرای طرح امداد زمستانی ۹۶ مرکز مدیریت حوادث و فوریت های پزشکی استان زنجان با اعلام آماده باش به ۵۲ پایگاه شهری و جاده ای و اورژانس هوایی زنجان از روز دوشنبه /۲۰ آذر/ آغاز شد.
وی زمان پایان این طرح زمستانی را ۲۰ اسفند امسال ذکر و اظهار کرد: اجرای این طرح همزمان با اورژانس کشور آغاز شده است و طی این مدت تمام پایگاه های شهری و جاده ای استان به منظور ارایه خدمات درمانی به همشهریان و مسافران در آماده باش کامل خواهند بود.
زراعتچی افزود: تمهیدات لازم در خصوص فراخوان نیروهای خارج از شیفت برای مقابله با شرایط بحرانی مرتبط با برف و سرما نیز صورت گرفته است.
وی تصریح کرد: آمبولانس های کمک دار موجود در مراکز پایگاه های اورژانس نیز به تجهیزات فنی زمستانی ازجمله زنجیرچرخ، ضدیخ، وسایل گرمایشی، مجهز شده اند و برای انجام ماموریت در مناطق کوهستانی هستند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، طرح عملیاتی ترافیکی زمستانی سال ۹۶ با شرکت دستگاه های خدمات رسان شامل پلیس راه و راهور، مدیریت بحران، راه و شهرسازی، شهرداری، هلال احمر، اورژانس، آتشنشانی، امداد خودرو و اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای زنجان روز دوشنبه آغاز شد.
اجرای این طرح با رژه خودرویی پلیس راه و راهور و دیگر دستگاه های امدادی و خدمات رسان در محوطه ستاد فرماندهی استان واقع در بلوار ۲۲ بهمن و با رمز یا رسول الله آغاز شد و تا ۲۰ اسفند سالجاری نیز ادامه خواهد داشت.
طرح عملیاتی ترافیکی به صورت سالانه و با هدف ایمنی هرچه بهتر و بیشتر در جاده ها، ایجاد آرامش و رضایتمندی رانندگان و مسافران نوروزی، تسهیل در تردد و استفاده مطلوب و مناسب از امکانات و تجهیزات دراختیار و سفر امن و ایمن، اجرا می شود.
استان زنجان پنج هزار و ۸۴۰ کیلومتر جاده دارد که ۲۰۰ کیلومتر آن آزادراه، ۱۱۳ کیلومتر بزرگراه، ۳۴۲ کیلومتر راه اصلی و ۹۷۴ کیلومتر راه فرعی و روستایی است.
۶۰۸۴/۶۰۸۵
دریافت کننده: پرویز غفاری ** انتشار دهنده: رویا رفیعی