نشتی بخاری نفتی پلار دلیل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان زنجان
نشتی بخاری نفتی پلار دلیل اصلی مسمومیت دانش‌آموزان زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، بنا بر اعلام اورژانس استان زنجان، ظهر امروز براساس مسمومیت با گاز مونواکسید ۲۳ دانش آموز استان زنجان راهی بیمارستان شدند. در این زمینه مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان زنجان اقدام به ارائه گزارش کرد. رهبر طوماری در گفت‌وگو با […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری فارس از زنجان، بنا بر اعلام اورژانس استان زنجان، ظهر امروز براساس مسمومیت با گاز مونواکسید ۲۳ دانش آموز استان زنجان راهی بیمارستان شدند.

در این زمینه مدیر روابط عمومی اداره آموزش و پرورش استان زنجان اقدام به ارائه گزارش کرد.

رهبر طوماری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه حادثه مذکور در مدرسه قدس روستای سایان‌ داده است، اظهار کرد: این حادثه در اثر نشتی بخاری مدرسه روی داده است.

وی با اشاره به اینکه نشتی از بخاری پلار بوده است، عنوان کرد: این مدرسه دارای سیستم گرمایشی بوده، اما به دلیل تعمیرات به صورت موقت از این بخاری استفاده می‌شد.

مدیر روابط عمومی آموزش و پرورش استان زنجان خاطرنشان کرد: به احتمال زیاد یکی از دانش‌آموزان شیفت صبح به هنگام خروج از کلاس اقدام به خاموش کردن بخاری کرده بودند که موجب نشتی بخاری شده بود.

طوماری با اشاره به اینکه دانش‌آموزان به بیمارستان منتقل شدند، گفت: تعدادی از این افراد پس از درمان مرخص شدند و فرآیند درمان بقیه دانش‌آموز ادامه دارد.

گفتنی است، بخاری پلار در حقیقت یک بخاری نفتی است که به صورت موقت در مدرسه روستایی سایان مورد استفاده قرار گرفته بود.

​انتهای پیام/ذ