زیرساخت های فیزیکی در زنجان برای حضور معلول در جامعه ضعف دارد
زیرساخت های فیزیکی در زنجان برای حضور معلول در جامعه ضعف دارد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا حمیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مناسب‌سازی مبلمان شهری در زنجان  به خوبی اجرانشده است، افزود: رمپ‌ها در فضاهای عمومی ایجادشده است و با وجود هزینه اعتبارات زیاد در این بخش هنوز با استاندار مورد نظر در این بخش فاصله داریم. […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرنگار مهر، حمیدرضا حمیدی ظهر یکشنبه در جمع خبرنگاران، با بیان اینکه مناسب‌سازی مبلمان شهری در زنجان  به خوبی اجرانشده است، افزود: رمپ‌ها در فضاهای عمومی ایجادشده است و با وجود هزینه اعتبارات زیاد در این بخش هنوز با استاندار مورد نظر در این بخش فاصله داریم.

وی اظهار کرد: شهرداری و سازمان نظام‌مهندسی نظارت جدی از اجرای طرح  های عمرانی را خواهند داشت و در صورت نبود استاندارد و کیفیت ساخت‌وسازها مجوز پایان کار صادر نخواهد شد. 

عضو شورای شهر زنجان گفت: وظیفه شورای شهر، نظارت دقیق بر حوزه‌های شهری و رسیدگی به امور همه شهروندان به‌ویژه معلولان است و معلولان به‌عنوان عضوی از جامعه نیازمند بهره‌گیری از خدمات شهری هستند که شهرداری باید در این رابطه وارد عمل شود و زیرساخت‌های لازم برای تردد آنها را فراهم کند. 

حمیدی بر آمادگی شورای شهر زنجان برای رفع مشکلات معلولان تأکید کرد و گفت: همه مسئولان ملزم به خدمات‌رسانی مطلوب به معلولان هستند. 

وی ابراز کرد: مناسب‌سازی فضاهای عمومی در شهر زنجان اشکالات زیادی دارد و رفع این اشکالات را می‌توان با هزینه بسیارکم انجام داد. 

عضو شورای شهر زنجان افزود: کمیسیون مناسب‌سازی در شورای شهر پنجم  شهر زنجان تشکیل‌شده است و این شورا نسبت به تقویت مناسب‌سازی فضاهای عمومی مدیریت و برنامه  ریزی لازم را دارد. 

حمیدی افزود: زیرساخت های فیزیکی در زنجان برای حضور معلولان در جامعه ضعف دارد.