گزارش‌های حوزه بازرسی استانداری باید خدشه‌ناپذیر باشد
گزارش‌های حوزه بازرسی استانداری باید خدشه‌ناپذیر باشد

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، اسدالله درویش‌امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه مسئولان بازرسی استانداری، باید امین‌ترین مدیران به استاندار و سایر […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از خبرگزاری مهر و به نقل از استانداری زنجان، اسدالله درویش‌امیری در مراسم تکریم و معارفه مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری و دبیر شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان، با اشاره به اینکه مسئولان بازرسی استانداری، باید امین‌ترین مدیران به استاندار و سایر مقامات استانی باشند، گفت: گزارش‌های ارائه شده از سوی دفتر بازرسی عملکرد استانداری، باید خدشه‌ناپذیر باشد و به دقت، آسیب‌شناسی لازم در دستگاه‌های اجرایی، فرمانداری‌ها و بخشداری‌ها صورت گیرد.

وی دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی را یکی از مهم‌ترین حوزه‌های اداری در استانداری زنجان دانست و اظهار کرد: وظایف این بخش تنها به مجموعه داخلی استانداری محدود نمی‌شود، بلکه در سطح بازرسی و ارزیابی عملکرد همه دستگاه‌های اجرایی مرتبط با سیستم اداری کشور است.

درویش امیری با تاکید بر اینکه در دولت دوازدهم، باید ارزیابی‌ها، نظارت‌ها و بازرسی‌ها به صورت کامل‌تر، وسیع‌تر، به ‌موقع‌تر و با جدیت بیشتر در همه سطوح اداری انجام گیرد، خاطرنشان کرد: انتظار می‌رود حوزه بازرسی استانداری، با فعالیت فراگیرتر به ارزیابی همه دستگاه‌های اجرایی استان، نظارت داشته باشد.

وی در ادامه با اشاره به وضعیت استان زنجان در میزان ابتلا به موادمخدر، اظهار کرد: خوشبختانه زنجان، یکی از استان‌هایی است که در حوزه ابتلا به برخی از آسیب‌های اجتماعی، از جمله موادمخدر، از وضعیت مناسبی برخوردار است.

استاندار زنجان افزود: با توجه به اینکه زنجان از وسعت جغرافیایی بالایی برخوردار نیست و هم‌اکنون چهار شهر عاری از معتاد متجاهر دارد، دور از انتظار نیست که به زودی زنجان بتواند با همت مدیران استانی و با به‌کارگیری تمام توان اعضای ستاد مبارزه با موادمخدر، به استان عاری از معتاد متجاهر تبدیل و در کشور معرفی شود.

درویش امیری وجود حتی یک معتاد متجاهر در استان را ناپسند خواند و تاکید کرد: پیشگیری از ابتلا به اعتیاد و ارائه آموزش‌های لازم باید از کلاس‌های درس دانش‌آموزان و دانشجویان آغاز شود و این امر باید به صورت جدی در دستور کار ستاد مبارزه با موادمخدر استان قرار گیرد.

وی برخورد جدی با معتادان و عرضه‌کنندگان موادمخدر در استان را مهم و ضروری دانست و گفت: با توجه به اینکه عدم پیگیری‌های مستمر و مبارزه جدی با مقوله اعتیاد، معتادین متجاهر را گستاخ‌تر می‌کند، لذا باید با مشارکت جدی همه اعضای ستاد و به‌کارگیری ظرفیت‌های استانی در این حوزه، به مبارزه جدی با اعتیاد پرداخت.

استاندار زنجان ابراز امیدواری کرد با حضور دبیر جدید این ستاد در استان، شاهد افزایش تعامل و همکاری همه اعضا و بهبود بازدهی عملکرد ستاد در استان زنجان بود.

درویش امیری در ادامه با اشاره به اینکه امروز سطح توقعات مردم در جامعه از مدیران افزایش یافته است، اظهار کرد: مردم به غیر از انجام وظیفه و ارائه خدمت، انتظار دیگری از مسئولان ندارند.

در این مراسم ضمن قدردانی از تلاش‌های تقی نصیری که پیش از این، دبیر ستاد هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان بود و به افتخار بازنشستگی نائل شد، عبدالرضا شهبازی به عنوان دبیر جدید این ستاد در استان زنجان معرفی شد. همچنین با تودیع عبدالرضا شهبازی از سمت مدیرکل دفتر مدیریت عملکرد، بازرسی و امور حقوقی استانداری زنجان، عبدالله گنج‌خانلو به عنوان مدیرکل جدید این حوزه معرفی شد.