کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در زنجان
کشف کالای قاچاق ۲ میلیاردی در زنجان

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان ایجرود و پلیس آگاهی استان در محور‌های مواصلاتی استان به دو دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون شدند. وی تصریح کرد: […]

به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از زنجان؛ سردار علی آزادی فرمانده انتظامی استان با اعلام این خبر،گفت: در راستای مقابله با قاچاق کالا ماموران انتظامی شهرستان ایجرود و پلیس آگاهی استان در محور‌های مواصلاتی استان به دو دستگاه اتوبوس حامل بار مظنون شدند.

وی تصریح کرد: ماموران با متوقف کردن خودرو‌ها در بررسی‌های اولیه دریافتند، این خودرو حامل کالای قاچاق شامل انواع البسه و لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق است.

فرمانده انتظامی استان زنجان افزود: ماموران در ادامه تحقیقات با انتقال خودرو‌ها به مرکز در بازرسی از این خودرو‌ها موفق شدند، بیش از چهار هزار و ۵۰۰ ثوب انواع البسه خارجی قاچاق، تعداد ۶ هزار لوازم آرایشی بهداشتی قاچاق و بیش از ۱۰ سرویس لوازم آشپزخانه را کشف کنند.

سردار آزادی با اشاره به اینکه ارزش تقریبی کالا‌های کشف شده دو میلیارد ریال برآورد شده است تصریح کرد: کالا‌های کشف شده به همراه متهمان جهت سیر مراحل قانونی تحویل مراجع مربوطه شدند.

فرمانده انتظامی استان زنجان گفت: موضوع برخورد با قاچاق کالا به صورت ویژه در دستور کار پلیس قرار دارد واین فرماندهی با تمام قدرت و اقتدار با قاچاقچیان کالا و ارز برخورد خواهد کرد.