باند حرفه ای سارقان خودرو در شهرستان خدابنده متلاشی شد
باند حرفه ای سارقان خودرو در شهرستان خدابنده متلاشی شد

سرهنگ حسین مصطفایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان خدابنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.وی اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و گسترده و تلاش شبانه روزی، بالخره پس از چند روز […]

سرهنگ حسین مصطفایی روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا افزود: در پی وقوع ۲ فقره سرقت خودرو در سطح شهرستان خدابنده، موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران پلیس آگاهی این شهرستان قرار گرفت.
وی اظهار کرد: با انجام کار اطلاعاتی دقیق و گسترده و تلاش شبانه روزی، بالخره پس از چند روز ۲ سارق و یک مالخر، توسط پلیس آگاهی این شهرستان مورد شناسایی قرار گرفته و با هماهنگی مقام قضایی نسبت به دستگیری متهمان پرونده، اقدام شد.
مصطفایی افزود: در ادامه تحقیقات پلیس، خودروهای به سرقت رفته در یکی از روستاهای دور افتاده شهرستان خدابنده کشف و متهمان پرونده به منظور سیر مراحل قانونی در اختیار مرجع قضایی قرار گرفتند.
فرمانده انتظامی شهرستان خدابنده از رانندگان وسایط نقلیه مسافربری خواست در جابجایی مسافران بین شهری مواظب افراد مشکوک با پیشنهاد کرایه بالا باشند و به هیچ وجه از مسیر اصلی خارج نشده و در صورت مشاهده موارد مشکوک نیز موضوع را به فوریت های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند تا اقدامات لازم صورت گیرد.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، خدابنده یکی از شهرستان‌های استان زنجان می باشد و جمعیت این شهرستان طبق سرشماری سال ۹۵ برابر با ۱۶۴۴۹۳ نفر بوده ‌است.
شهر قیدار مرکز این شهرستان است که از شمال به شهرستان های زنجان و ابهر و از جنوب به شهرستان کبودرآهنگ و بیجار محدود می‌باشد.
۶۰۸۴/۸۰۶۸
خبرنگار: پرویز غفاری **انتشاردهنده: اسماعیل جهانبخش