توزیع ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان زنجان
توزیع ۱۹ میلیون لیتر نفت سفید در روستاهای فاقد گاز استان زنجان

محمود آقامحمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان نفت سفید در قالب سه کالابرگ در ۵۴۸ روستای فاقد گاز طبیعی برای تامین سوخت زمستانی توزیع شد.به گفته وی، از ۱۹ میلیون و ۶۲۵ هزار لیتر نفت سفید، ۱۰ میلیون و۸۰۰ هزار لیتر در ناحیه مرکزی شامل طارم و زنجان، […]

محمود آقامحمدیان روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این میزان نفت سفید در قالب سه کالابرگ در ۵۴۸ روستای فاقد گاز طبیعی برای تامین سوخت زمستانی توزیع شد.
به گفته وی، از ۱۹ میلیون و ۶۲۵ هزار لیتر نفت سفید، ۱۰ میلیون و۸۰۰ هزار لیتر در ناحیه مرکزی شامل طارم و زنجان، هفت میلیون و ۹۳۰ هزار لیتر در ناحیه قیدار و ۸۹۵ هزار لیتر در ناحیه ابهر توزیع شده است.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان گفت: استان زنجان دارای ۴۶ هزار خانوار روستایی فاقد گاز طبیعی ساکن در ۵۴۸ روستاست.
آقامحمدیان یادآورشد: از ۵۴۸ روستا ۳۲۰ روستا در ناحیه مرکزی، ۳۸۰ روستا در ناحیه قیدار و ۴۸ روستا نیز در ناحیه ابهر قرار دارند.
وی ادامه داد: این تعداد خانوارها از طریق ۱۸۳ فروشندگی تک مواد نفت سفید، سوخت مورد نیاز خود را بر اساس کالا برگ اعلام شده تامین می کنند.
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده های نفتی منطقه زنجان تاکید کرد: از ابتدای مهر امسال تا پایان روز گذشته/۱۷ آذر/ کالابرگ های ۳۸، پنج و ۴۰ برای دریافت سوخت نفت سفید اعلام شده است.
آقامحمدیان یادآورشد: کالابرگ شماره ۴۰ به منظور تامین به موقع سوخت به ویژه در مناطق صعب العبور استان زنجان بوده که در صورت مسدود شدن جاده های ارتباطی اقدام به ذخیره سازی کنند.
به گزارش اویاقلیق (بیداری آذربایجان) به نقل از ایرنا، ناحیه مرکزی شامل روستاهای فاقد گاز طبیعی دندی، زنجان، ماهنشان، ایجرود و طارم، ناحیه قیدار روستاهای گرماب، سجاس، قیدار و زرین رود و ناحیه ابهر نیز شامل سلطانیه، ابهر و خرمدره است.
هموطنان در صورت مشاهده هرگونه تخلف و یا داشتن انتقاد، پیشنهاد و ارائه راهکار، مورد را با سامانه ۰۹۶۲۷ و یا از طریق شماره پیامک ۳۰۰۰۲۴۹۶۲۷ و یا شماره تلفن های ۳۳۳۲۸۵۶۴ و ۳۳۳۲۸۵۶۵ در ۲۴ ساعت از شبانه روز اطلاع رسانی کنند.
۷۳۲۵/۶۰۸۵
خبرنگار: حدیث ابوالحسنی ** انتشار دهنده: رویا رفیعی